جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حماسه 9 دی که نشانگر اقتدار ولی فقیه و زمان شناسی مردم بود، چراغ راه آینده انقلاب برای عبور از تنگناها است.
کد خبر: ۳۵۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳ 30 December 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم در مصلی قدس این شهر افزود: امروز در ایران به واسطه ولی فقیه حاکمیت الهی حاکم است و مردم با آگاهی و بصیرت از انقلاب اسلامی پشتیبانی می کنند و در مواقع لزوم حماسه عظیمی همچون 9 دی را رقم می زنند که مسیر حرکت آینده نظام را ترسیم می کند.

وی بیان کرد: شکر نعمت ولایت، فرمانبرداری از آن و شکر نعمت مردم، خدمتگذاری به این ملت قهرمان است که باید مورد توجه همه مسئولان نظام قرار گیرد.

وی ادامه داد: در 9 دی مردم نشان دادند در برابر نقشه های شوم استکبار تسلیم نمی شوند و از انقلاب اسلامی که تجلی اسلام ناب است دفاع می کنند.

حاج صادقی گفت: در 9 دی عناصر ماندگاری انقلاب تقویت شد و این همان نکته ای است که رهبر معظم انقلاب در دیدار سال گذشته خود با مردم قم در بزرگداشت روز 19 دی بیان کردند. 

وی افزود: جنگ و توطئه دشمنان علیه ملت ایران هیچ گاه تمام نمی شود و همه قشرهای ملت از جمله دانشگاهیان، حوزویان و مسئولان نظام وظیفه دارند از انقلاب در برابر تهاجم نرم دشمنان، پاسداری کنند.

وی ادامه داد: مردم در حماسه 9 دی بیان کردند تا پای جان در راه دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های دینی ایستاده اند و با کسانی که بخواهند به نظام و یا شعائر دینی لطمه بزنند، برخورد می کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: حماسه 9 دی پر از درس های مهم بود، این حماسه نشان داد مردم حامی رهبر معظم انقلاب و خط ولایت هستند، به دشمنان نشان داد توطئه های نرم آنها نیز مانند جنگ افروزی هایشان محکوم به شکست است و به عوامل داخلی فتنه نشان داد مردم در مقابل آنها ساکت نمی شینند بلکه به مقابله با آنها می پردازند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار