سرهنگ شاکرمی در مراسم 9 دی بدره ؛
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین استان ایلام دربدره گفت : چون برنامه ریزان آمریکا یی به این نتیجه رسیده اند که شیعه در سایه سپر ولایت فقیه دست نیافتنی است به دنبال حذف روحیه شهادت طلبی و عاشورایی مردم هستند که فتنه 88 تنها یکی از مظاهر آن است.
کد خبر: ۳۵۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 29 December 2016

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ جمال شاکرمی در مراسم 9 دیماه شهرستان بدره اظهار کرد :شیعه دوبال سرخ حسینی و سبزمهدویت را با هم داردو بنا بر اعتراف تئوریسین ها و برنامه ریزان آمریکایی شیعه پرنده ای است که در تیر رس آنها نیست و سپری به نام ولایت دارد.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی گفت : مردم ولایتمداربدره درهمه صحنه های انقلاب اسلامی حضوری فعال و پویا داشته اند و رزمندگان و سردارانی ارزشمند در دوران دفاع مقدس را روانه میدان مبارزه کرده اند.

شاکرمی درمورد تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها درجهان گفت :انقلاب و حوادث زیادی در دنیارخ داده همانند انقلاب کبیر فرانسه ،انقلاب چین و فروپاشی بلوک شرق که به زعم خود آنان در لایه های بالایی و خواص متوقف شده اندو جایی دربین توده مردم پیدا نکرده اندولی انقلاب ایران توانسته است بخش عمده ای از تاریخ را به خود اختصاص دهدو در تمام سطوح ونقاط کشور و حتی جهان راه یابد.

وی گفت :فتنه 88 مبتنی بر سه طرح مهم بود که شامل براندازی انقلاب اسلامی ،تغییر در ارکان نظام وساختارشکنی درآن بودند وبا لطف خدا،رهبری صحیح نظام وبصیرت مردم همگی به شکست انجامیدندکه زمینه سازی و فضا آفرینی برای این فتنه ده سال طول کشیده است و حاصل آن 9 ماه ناامنی در داخل کشورمان بودو از موقف گاه انتخابات استفاده کردندتا با آوردن اغتشاش ها به کف خیابان و جریان سازی به هدف براندازی نظام دست پیدا کنند.

معاون سپاه امیرالمونین استان درموردترفند های دشمنان دراین فتنه گفت :تمام بازیگران وترفند ها برای جریان سازی آشکار و پنهان دراین فتنه بکار گرفته شدندکه جریان اپوزیسیون داخل و خارج کشور،شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی از ان جمله بودند.

وی یادآورشد:به گفته خانم کلینتون شبکه اجتماعی توئیتریکی از بسترهای مهم فتنه بود که از طریق آن پیام های لازم ارسال شده و سران داخلی فتنه به بهره برداری و کسب نقشه از ان می پرداختند.

شاکرمی افزود :کسانی که به دلیل ضدیت با نظام ،اغفال یا عدم آگاهی به بی اهمیتی 9 دی اشاره می کنند باید بدانند که درآن سال 120 سفارت خانه و مرکز راهبردی در ایران کار هماهنگی و جریان ساز ی وهدفمند کردن فتنه را برعهده داشتندکه گرو ههای سیاسی ورسانه های مرتبط با جریان دوم خرداداز جمله آنها بودند.

وی یکی از مهمترین آسیب های فتنه 88 را گستاخی دشمن خواند و گفت :این فتنه به نیت فشار مردم بر رهبری جهت عدول ایشان از آرمان های انقلاب عمل کردتا با مخابره پیام عقب نشینی و عدول از آرمان های انقلاب  به دیگر کشورها به اهداف سلطه جویانه خود دست یابند.

سرهنگ شاکرمی به مبارزه همیشگی آمریکا با انقلاب اسلامی هم اشاره کرده و گفت :فتنه و توطئه آمریکا برعلیه کشورمان همیشگی بوده و وجود 5 کودتا ،حادثه طبس ،جنگ 8 ساله علیه ایران و تحریم های اقتصادی نشانه هایی از این ضدیت و مبارزه دائمی هستندولی انقلاب ایران به استنادعاشورایی بودنش خاموش شدنی نیست ./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار