هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه اتفاقات غیرفنی در هفته‌های اخیر باعث شد استقلال دچار افت شود، گفت: حمایت مدیرعامل از سرمربی، آرامش را به اردوی استقلال بازگرداند.
کد خبر: ۳۵۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 28 December 2016
به گزارش تابناک : مهدی فنونی‌زاده در خصوص شرایط استقلال تهران در نیم فصلا اول لیگ برتر، گفت: استقلال در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشت؛ رفتن هفت بازیکن از این تیم و آمدن تعدادی بازیکن جدید باعث شد تا کادر فنی زمان زیادی را برای هماهنگی آنها لازم داشته باشد.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد: البته غیر از مسائل فنی، اتفاقات ناخوشایندی که در هفته‌های اخیر برای استقلال به وجود آمد، دست به دست هم داد تا این تیم نتواند در نیم فصل اول نتایج دلخواه را بگیرد. اما حمایت وزیر و مدیرعامل باشگاه از منصوریان قابل تحسین بود و باعث شد تا کادر فنی تمرکزش را روی تمرینات بگذارد. به همین دلیل در هفته پایانی شاهد یک بازی زیبا از بازیکنان جوان استقلال مقابل سپاهان بودیم. فکر می‌کنم اگر این تیم بتواند در نیم فصل دوم آرامش داشته باشد و همین روند را ادامه دهد، مطمئناً نتایج قابل قبولی کسب خواهد کرد.

 

فنونی زاده درباره ارزیابی اش از مسابقات لیگ برتر، گفت: می‌توانستیم یک لیگ پویا داشته باشیم اما متأسفانه تعطیلات پی در پی تا حدودی بازی‌ها را از جذابیت انداخت و وقفه‌های طولانی باعث شد کیفیت لیگ پایین بیاید. این مسئله آنقدر تأثیرگذار بود که حتی تماشاگران هم رغبتی به حضور در در ورزشگاه از خود نشان نمی‌دادند اما امیدوارم در نیم فصل دوم با برنامه‌ای که کمیته‌ مسابقات ارائه داده، بازی‌ها به طور منظم برگزار شود. اگرچه فاصله بین بازی‌ها آنقدر کم است که بعید می‌دانم تیم‌ها بتوانند ریکاوری و تمرینات منظمی را انجام دهند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه تیمی در پایان فصل شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت: شاید الان در مورد قهرمانی کمی زود باشد اما با بازی‌هایی که در نیم فصل اول دیدم، تیم‌های تراکتورسازی، پرسپولیس و ذوب‌آهن شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.

 

فنونی‌زاده در پایان و درباره اینکه آیا استقلال هم می‌تواند یکی از شانس‌های قهرمانی در پایان فصل باشد؟ گفت: با توجه به شرایطی که در جدول وجود دارد و اختلاف کم امتیاز تیم‌ها با یکدیگر، آبی‌پوشان می‌توانند با چند پیروزی و اتفاقاتی که برای تیم‌ها در لیگ می‌افتد، خود را یکی از مدعیان قهرمانی در پایان فصل بدانند.




منبع : 1ورزش

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار