از بین 9 کاندیدا صورت گرفت
2 کاندیدا برای حضور در مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان قم و رقابت بر سر کرسی ریاست این هیأت ورزشی پرمخاطب تایید صلاحیت شدند.
کد خبر: ۳۴۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 26 December 2016
به گزارش تابناک قم، با پایان دوره چهار ساله ریاست کریم بهرامی در هیأت فوتبال استان قم ثبت‌نام از کاندیداهای واجد شرایط حضور در مجمع انتخابات این هیأت ورزشی انجام گرفت و 9 نفر برای به دست آوردن صندلی ریاست این هیأت ثبت‌نام کردند.

با توجه به زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام از کاندیداهای هیأت فوتبال استان قم در نهایت تعداد 9 کاندیدا یعنی مجتبی رمضان‌بیگی، مجید ولی، قدرت‌الله باقری، مهدی رضایی‌نژاد، کریم بهرامی، مهدی بهشتی، مرتضی کاشی، حسین بهرامی و محمد لاجوردی برای رقابت بر سر کرسی ریاست هیأت فوتبال ثبت نام کردند.

همانگونه که پیش‌بینی می‌شد از بین کاندیداهای ثبت نام شده، تعداد زیادی از آنها تایید صلاحیت نداشتند تا رقابت بر سر ریاست هیأت فوتبال استان قم تنها بین دو کاندیدا که پیش از این نیز سابقه حضور در مجمع انتخابات را داشتند، در روزهای پایانی دی‌ماه برگزار شود.

بدین‌ترتیب در نخست فصل زمستان امسال پرهیجان‌ترین انتخابات هیات‌های ورزشی در استان قم با حضور دو کاندیدا یعنی قدرت‌الله باقری و کریم بهرامی برگزار می‌شود، هیاتی که به دلیل دامنه وسیع فعالیت‌ها، تیم‌ها و باشگاه‌های مختلف زیر مجموعه، تنوع رشته‌ها و همچنین مخاطبان بسیار زیاد خود، فعالیت‌های آن به دقت زیر ذره‌بین کارشناسان و علاقمندان به ورزش است، حتی حاشیه‌ها، اخبار و اطلاعات این رشته مورد توجه مسوولان سیاسی نیز قرار می‌گیرد.

بعد از بررسی صلاحیت کاندیداها و قطعی شدن حضور باقری و بهرامی در رقابت نهایی، در دی‌ماه سال جاری با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضا، مجمع انتخابات این هیأت ورزشی برای معرفی رئیس جدید آن تا سال 1399 برگزار خواهد شد.

این در حالی است که چهار سال قبل مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان قم با حضور رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران یعنی علی کفاشیان به ریاست وی و با حضور دیگر اعضای مجمع تشکیل شد و در پایان رقابت کاندیداها، در نهایت کریم بهرامی ریاست هیأت فوتبال استان قم را عهده‌دار شد.

دقیقا مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان قم در روز پنج‌شنبه بیست و سوم آذر ماه سال 1391 با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، عباس جهان‌بینی‌ مدیر کل وقت ورزش و جوانان استان قم، مسئولان کمیته‌ها و بخش‌های مختلف هیأت فوتبال و اعضای مجمع برگزار شد.

در آن مجمع که میزبان آن سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم بود، برای به دست آوردن سکان ریاست هیأت فوتبال استان قم، چهار نفر کاندیدای ریاست بودند که به جز یک نفر سه کاندیدای دیگر حضور داشتند و رأی‌گیری بین سه نفر انجام شد.

کریم بهرامی، قدرت‌‌الله باقری، یدالله یامولا و سیدرضا برقعی که هر یک به تناوب سابقه فعالیت در مسئولیت‌های مختلف فوتبال استان قم و بازی و مدیریت در تیم‌های گوناگون این رشته ورزشی را بر عهده داشته‌اند، کاندیدای ریاست هیأت فوتبال استان قم محسوب می‌شدند اما با انصراف باقری، رقابت بین سه کاندیدای دیگر انجام گرفت و سرانجام کریم بهرامی با 12 رای رئیس هیأت فوتبال شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار