کد خبر: ۳۴۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 25 December 2016
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه موضع بعضی از مسئولان پیرامون فتنه ۸۸ روشن نیست، گفت: موضع‌گیری در برابر فتنه یک وظیفه شرعی است

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازیاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع پیش از ظهر امروز در نشست ستاد 9 دی با بیان اینکه فتنه امتحان سخت، ناشناخته و پیچیده است، اظهار داشت: وقوع فتنه یکی از شاخص‌های تدابیر الهی برای سنجش مومنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به فتنه سال 88، عنوان کرد: کسانی که فتنه را راه‌اندازی کردند خودشان را مدعی خط امام می‌دانستند؛ خط امام روشن و واضح است اما کسانی به دروغ خود را حافظ خط امام می‌دانند در حالی که در فتنه 88 به مقابله با میراث‌های گران بهای امام و انقلاب پرداختند.

وی یکی از میراث‌های امام خمینی (ره) را روز قدس دانست و افزود: این افراد در راهپیمایی‌های خود شعار " نه غزه نه لبنان؛ جانم فدای ایران را سر می‌دادند"، هر چند قسمت دوم این جمله با ارزش است ولی همین افراد در سال‌های دفاع مقدس کشور را ترک کرده و در دانشگاه‌های خارج از کشور به تحصیل می‌پرداختند.

خاضع یکی دیگر از میراث‌های امام خمینی (ره) را مبارزه با استکبار ستیزی و ولایت فقیه خواند و گفت: در روز فتنه شعار " مرگ بر اصل ولایت فقیه" سرمی‌دادند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد خواستار رفع حصر سران فتنه هستند، بیان کرد: این افراد در 17 بیانیه که صادر کردند حتی یک بار ابراز پشیمانی یا اعلام برائت نکردند و قطعا اگر در کشوری مانند ترکیه بودند که به خاطر یک کودتا 150 هزار نفر زندانی شدند تا کنون باید اعدام می‌شدند.

خاضع با تاکید بر اینکه فتنه خط قرمز نظام است، ابراز کرد: فتنه باطنی است که لباس حق پوشیده و ملت ایران همچون گذشته باید با بصیرت با فتنه گران برخورد کنند.

وی با بیان اینکه 17 سفارت خانه غربی در جریان فتنه 88 سران فتنه را یاری می‌کردند، تصریح کرد: این فتنه با یک بازه زمان 15 سال و به قصد براندازی نظام طراحی شده بود و اکنون حضور در راهپیمایی‌ها 9 دی همچون حضور در آیین عاشورا ضرورت دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه 13 میلیون نفر که به این آقا رای دادند فریب سخنان او را خوردند، تاکید کرد: همین افراد در روز 9 دی به خیابان‌ها آمدند و با آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.

وی از عدم موضع‌گیری شفاف مسئولان نسبت به موضوع فتنه گلایه کرد و افزود: انتظار می‌رود مسئولان نظام موضع خود را در این رابطه اعلام کنند چرا که در حال حاضر پدیده نفوذ قصد رخنه و ایجاد شکاف در نظام را دارد.

خاضع با بیان اینکه مراسم 9 دی امسال ساعت 10 صبح در مصلای امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار می‌شود، ابراز کرد: سخنران این مراسم در شهر یاسوج دکتر کامران باقری‌لنکرانی وزیر بهداشت در دولت نهم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار