استاندار یزد با بیان اینکه ژرف نگری و جامع نگری از عناصر اصلی پژوهش است گفت: اگر به مقوله پژوهش بصورت سطحی نگاه شود به نتایج مطلوبی دست نخواهد یافت.
کد خبر: ۳۴۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶ 25 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد میر محمدی  در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی نوآورهای علمی و پژوهشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان این استان افزود: باید به موضوع پژوهش بصورت عمیق نگاه شود و تمام ابعاد محتلف کار مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در فعالیتهای پژوهشی باید کیفیت مدنظر باشد زیرا اساس کار پژوهش همین است اظهارکرد: انجام پایان نامه را نمی توان به عنوان یک فعالیت پژوهشی به حساب اورد.
استاندار یزد با اشاره به اینکه پژوهش در واقع جستجوگری و پرسش گری است تصریح کرد:دنیای مجهولات بسیار فراگیرتر از دنیای معلومات است بنابراین از راه تحقیق و پژوهش، علم و فناوری و خلاقیت و نوآوری باید بر مجهولات غلبه کنیم.
میر محمدی خاطر نشان کرد: اگر معلمان و اساتید پژوهش محور باشند، دانش آموزان نیز با این روحیه تربیت می شوند بدین ترتیب روحیه پژوهش گری هم در جامعه نهادینه می شود.
استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان در سال 91 در کشور تاسیس شده افزود: دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان در مدارس باید به گونه ای در حرفه مقدس معلمی عمل کنند که در کلاس درس آنان دانش آموزان توانمند و تلاشگر رشد پیدا کنند.
مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان یزد در این مراسم گفت: این دانشگاه وظیفه دارد معلمانی اعتقادی ، دینی و با اخلاق تربیت کند.
فضل الله رضایی افزود: دانشگاه فرهنگیان بر مهارت حرفه ای و فعالیتهای پژوهشی توجه ویژه دارد و همچنین نقش استراتژیک در بهسازی و تربیت نیروی انسانی متخصص دارد.
نخستین جشنواره کشوری نوآوری های علمی و پ‍ژوهشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با حضور 300 نفر از دانشجویان ، اساتید و کارشناسان پ‍ژوهشی این دانشگاه در یزد پایان یافت.
در جشنواره یاد شده در زمینه آثار انتشارات دانشگاه فرهنگیان ، طرح های پژوهشی و مجله های این دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.
یکهزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان یزد تحصیل می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
اقای استاندار شما اگر جامع نگر بودید این بلاها توسط مدیریت انتصابی شما در هلال احمر یزد بر سر بیماران خاص نمی آمد
ابرام راستگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
این همه دانشجو و قحط الرجالی در یزد وپذیرش مدیران تحمیلی خدا عاقبتها بخیر گرداند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار