کد خبر: ۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸ 08 February 2015
مسئول سازمان بسیج سازندگی در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت : 200 گروه جهادی در تهران ثبت و ساماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار واحدمرکزی خبر رضا رضاپور در اجلاس گروههای جهادی با عنوان شکوه جهادی در حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س) با اعلام این خبر افزود : سازمان بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله (ص) اکنون باساماندهی مجموعه گروه های خود آماده خدمات رسانی و اجرای ماموریت های جهادی هستند .

وی گفت : اکنون 23 استان تحت پوشش فعالیت این مجموعه است که بخشی از نیروها در کار عمرانی و بخشی در کار منابع طبیعی بخشی در بهداشتی و بخشی نیز به صورت تلفیقی فعالیت می کنند.

رضا پور با بیان اینکه توجه به معنویت و تعمیق معنویت از اصول کار جهادی است افزود : هدف ما از حضور در فعالیت های جهادی ابتدا خودسازی است یعنی جهادگر ابتدا باید خود را آماده کند و معنویت را در خودش تعمیق ببخشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در ادامه به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد وگفت : توجه جهادگران به اقتصاد مقاومتی است و بر همین اساس در سال 93 تلاشهایی را آغاز کردیم و در سال 94 نیز رویکرد مضاعف این اهداف را پیش می بریم.

وی افزود: توسعه فعالیت بسیج سازندگی و جذب بسیج دهها میلیونی از دیگر فعالیت های ماست و تلاش می کنیم این اهداف را در همه زمینه ها تحقق ببخشیم .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار