فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در 24 ساعت گذشته 828 کیلو و 880 گرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شد.
کد خبر: ۳۴۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 24 December 2016
تابناک فارس به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس: سردار احمد علی گودرزی افزود: ماموران انتظامی و عوامل سپاه پاسداران شهرستان نی ریز پس از مطلع شدن از تردد یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر در اطراف این شهرستان، با همکاری یکدیگر موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران با اعزام به منطقه ای به نام 'کُر سفید' واقع در شمال غرب شهرستان نی ریز، خودرو یاد شده را مشاهده و دستور ایست دادند اما راننده این وسیله نقلیه بدون توجه به این فرمان اقدام به فرار کرد.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن 245 کیلوگرم تریاک و پنج کیلوگرم هرویین کشف و یک نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شد.
گودرزی بیان کرد: همچنین در یک عملیات دیگر، ماموران انتظامی شهرستان داراب یک دستگاه خودرو وانت پیکان را در ایست و بازرسی قلاتویه متوقف کردند و در بازرسی از این وسیله نقلیه نیز 488 کیلو و 880 گرم تریاک کشف و راننده آن دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان از فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر شیراز مطلع شدند.
گودرزی افزود: متعاقب آن، مخفیگاه این افراد در یکی از محله های شهر شیراز شناسایی شد و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی گفت: در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید که در مخفیگاه این افراد پارک شده بود، 90 کیلوگرم حشیش کشف و در ارتباط با این مواد چهار نفر متهم دستگیر شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار