در آغاز لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور
والیبالیست‌های کریمه قم در نخستین مسابقه خود از پیکارهای لیگ دسته یک والیبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور مقابل تیم بختیاری ورامین به 3 امتیاز شیرین دست یافتند.
کد خبر: ۳۴۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 24 December 2016
به گزارش تابناک قم، شروع مرحله گروهی دوره جدید بازی‌های مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول جوانان والیبال باشگاه‌های کشور با ثبت نخستین پیروزی در کارنامه والیبالیست‌های جوان کریمه قم همراه بود تا این تیم گام نخست را با کسب سه امتیاز بردارد.

بر اساس برنامه فدراسیون والیبال کشورمان، تیم‌های والیبال جوانان کریمه قم و بختیاری ورامین در روز نخست از بازی‌های مرحله گروهی مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول والیبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور در گروه نخست مقدماتی به مصاف یکدیگر رفتند.

این در حالی است که کریمه قم یکی از پنج تیم حاضر در گروه نخست بازی‌های مقدماتی محسوب می‌شود و در دیداری حساس با انگیزه کسب مجوز صعود به مرحله نهایی با نماینده ورامین رقابت کرد که برنده این مسابقه تیم والیبال جوانان کریمه قم بود تا نماینده والیبال قم نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

در این دیدار که به سبب انگیزه بالای هر دو تیم جذابیت بالایی داشت، کریمه قم و بختیاری ورامین رقابت نزدیک و نفس‌گیری با یکدیگر داشتند اما در نهایت این والیبالیست‌های جوان تیم کریمه قم بودند که موفق شدند تیم بختیاری ورامین را با حساب سه بر یک شکست بدهند.

این مسابقه تیم والیبال جوانان کریمه در حضور پرتعداد تماشاگران قمی علاقمند به والیبال برگزار شد و والیبالیست‌های آینده‌دار قمی در تلاش برای یک شروع موفق و پرقدرت برابر نماینده ورامین، با انگیزه و آمادگی بالا وارد میدان شدند و در پایان چهار ست رقابت سه امتیاز گرفتند.

رقابت کریمه قم و بختیاری ورامین جدالی نزدیکی بود زیرا بازی بیش از سه ست به طول انجامید و سرانجام این نماینده والیبال استان قم بود که بختیاری ورامین را از پیش‌رو برداشته و با انگیزه بالاتر آماده رویارویی با سه حریف دیگر حاضر در گروه نخست مقدماتی شود.

جوانان کریمه قم در این دیدار ست‌های دوم، سوم و چهار را با برتری خود به پایان رساندند و تیم بختیاری ورامین نیز در ست اول صاحب برتری شد، در حالی که ست نخست این دیدار تیم بختیاری ورامین آزار چندان زیادی از کریمه قم ندید و به راحتی با امتیاز 25 بر 17 پیروز شد.

اما والیبالیست‌های جوان کریمه قم در ست دوم جبران کردند و با وجود اینکه جدال آنها برای کسب برتری در این ست نزدیک و نفس‌گیر بود اما در نهایت نماینده والیبال استان قم توانست با حساب 25 بر 21 حریف خود را شکست داده و کار را از نظر ست‌ شماری به تساوی بکشاند.

ست سوم این دیدار جذاب و تماشایی با برتری قاطع 25 بر 17 به نفع تیم کریمه قم تمام شد تا شاگردان سیدروح‌الله شفیعی در آستانه کسب یک پیروزی دلچسب قرار بگیرند و ست چهارم نیز با برتری 25 بر 13 به نفع تیم کریمه قم همراه بود و سرانجام کریمه سه بر یک به برتری دست یافت.

در گروه نخست این دوره از بازی‌های والیبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های ایران با حضور تیم آینده‌دار کریمه قم، تیم‌های فرش محتشم کاشان، لاستیک بارز کرمان، گل‌گهر سیرجان، کریمه قم و بختیاری ورامین برای دست‌یابی به مجوز صعود با یکدیگر رقابت می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار