جشنواره ملی فیلم مستند و کوتاه رضوی یزد:
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:تاکنون 14 اثربه دبیر خانه به جشنواره ملی فیلم مستند و کوتاه رضوی یزد ارسال شده است.
کد خبر: ۳۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 13 May 2015
به گزارش تابناک یزد، هادی ورشویی آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی فیلم مستند و کوتاه رضوی یزد را ۲۰ خردادماه اعلام کرد.

وی اظهار داشت: جشنواره فیلم مستند و کوتاه رضوی یزد هم اکنون در حال پذیرش آثار از سوی شرکت کنندگان است.

وی با بیان این مطلب که آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، 20 خرداد اعلام شده، گفت: اعلام اسامی فیلم‌های منتخب جشنواره نیز 10تیرماه اعلام می‌شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری این جشنواره در دهه کرامت، اظهار داشت: این جشنواره 25 تا 27 مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

وی مراسم اختتامیه و آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی فیلم مستند و کوتاه رضوی یزد را 28 مردادماه اعلام کرد و در ارتباط با بخش‌های مسابقه‌ای جشنواره ملی فیلم مستند و کوتاه رضوی، گفت: بخش داستانی کوتاه و بخش مستند کوتاه از بخش مسابقه‌ای این جشنواره است.

ورشویی برگزاری بخش‌های جنبی فرهنگی-هنری، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و نشست‌های پژوهشی و مروری بر آثار یک فیلم‌ساز در حوزه فیلم کوتاه را از بخش‌های مهم جنبی جشنواره فیلم رضوی عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار