کد خبر: ۳۴۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 24 December 2016
تابناک / دیدار کارکنان حفاظت هواپیمایی با نماینده ولی فقیه در گیلانبخش زیادی از عزت و افتخار ایران اسلامی مرهون تلاش های پاسداران جان برکف و ولایتمدار است.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار فرمانده سپاه قدس و جمعی از کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی استان با گرامیداشت ۵ دی ماه ، سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی مبنی بر محول شدن ماموریت حفاظت از هواپیمایی به سپاه پاسداران گفت: عزت و اعتبار نظام مرهون روحیه رشادت و شهادت طلبی پاسداران ولایتمدار است که در عرصه های سرنوشت ساز نظام همواره مجری منویات امام خمینی رحمه الله علیه و رهبر معظم انقلاب هستند.
 
آیت الله زین العابدین قربانی افزود: حفاظت از شخصیت های تاثیر گذار و سازمان های مهم رسالتی است که در راستای منویات امام راحل به سپاه واگذار شد که در ۳۰ سال گذشته به نحو شایسته ای ایفا شد.
 
وی به کینه دیرینه منافقان و دشمنان سرسپرده وابسته به استکبار برای ایجاد اخلال در کشور اشاره کرد و گفت: ترورهای نا جوانمردانه اوایل انقلاب همگی گویای خباثت دشمنان برای محو فیزیکی یاران انقلاب بود. سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز گفت: تقدیم ۷۰ شهید و ۶۵۰ جانباز یگان حفاظت هواپیمایی کشور در عرصه های سرنوشت ساز دفاع مقدس و عملیات های حفاظتی مصداق بارزی از اخلاص و روحیه ی فداکاری این نیروها برای ایجاد امنیت در خدمات حمل و نقل هوایی است.
 
سرهنگ علیزاده فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی گیلان نیز از عمده ترین فعالیت های این یگان در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت ارایه داد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار