«زینل‌خان»، «کیمیا» شد
شاید وقتی از حضور نماینده فوتسال بانوان در لیگ دسته یک، صحبت می کنیم، نام «گود زینل خان» برای گوش ها آشنا باشد، اما اکنون با حمایت های جدید یک حامی مالی از کارآفرینان ملی و بومی اسفراین بناست امسال تیم فوتسال بانوان اسفراین در لیگ دسته یک کشور با نام «کیمیا» بدرخشد، قرار است حمایت های ارزشمند این خیر ناامیدی های حاصل از دست های خالی تیم در بازی های رفت و برگشت دور یک هشتم را به امید تبدیل و تیم را کیمیا کند.
کد خبر: ۳۴۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱ 24 December 2016
شاید وقتی از حضور نماینده فوتسال بانوان در لیگ دسته یک، صحبت می کنیم، نام «گود زینل خان» برای گوش ها آشنا باشد، اما اکنون با حمایت های جدید یک حامی مالی از کارآفرینان ملی و بومی اسفراین بناست امسال تیم فوتسال بانوان اسفراین در لیگ دسته یک کشور با نام «کیمیا» بدرخشد، قرار است حمایت های ارزشمند این خیر ناامیدی های حاصل از دست های خالی تیم در بازی های رفت و برگشت دور یک هشتم را به امید تبدیل و تیم را کیمیا کند.
نماینده فوتسال بانوان استان در لیگ دسته یک، سال گذشته در مرحله مقدماتی خوش درخشید اما کاستی ها و کمبودهای مالی مشکلات جدی را برای بانوان پا به توپ استان به وجود آورد که مایه سنگ اندازی و دست اندازی برای  حضور موفق تیم در مرحله رفت و برگشت شد.
«آمنه یزدانی» بازیکن بجنوردی تیم فوتسال بانوان «کیمیا» اسفراین که 9 سالی است در عرصه فوتسال، پا به توپ است و فوتسال را حرفه ای دنبال می کند، می گوید:  با قبول زحمت حمایت تیم از سوی یک حامی و البته پیگیری های رئیس هیئت فوتبال اسفراین، شرایط ایده آل است و بچه ها هم از نظر آمادگی جسمی و هم شرایط روحی در وضعیت عالی به سر می برند.
وی با اشاره به نتایج درخشان تیم در مرحله مقدماتی سال گذشته، می افزاید: هرچند تیم در مرحله مقدماتی خوش درخشید اما نبود حمایت های مالی و تعدد کاستی ها و کمبودهای موجود بچه ها را از حضور با امید در تیم ناامید کرد.
«مرضیه جان قربانیان» که 13 سال است در میدان فوتسال بازی می کند و اهل مشهد است، می گوید: تیم سال گذشته در مرحله رفت و برگشت با مشکلات جدی روبرو شد.
وی با اشاره به این که در تیم های مشهد، تهران، لرستان و نیشابور بازی کرده است، می افزاید: با اعلام آمادگی حمایت همه جانبه و فراگیر حامی جدید تیم تمام ناامیدی ها در هم شکست و اکنون مجال هایی که مایه تهدید بود برای تیم فرصت شد.
وی اظهار می دارد: شرایط ایده آل تیم ستودنی است و تیم از نظر تغذیه، اسکان و تمرینات منظم مشکلی ندارد و همه شرایط روبه راه است.
«سحر السادات عاملی» بازیکن اصفهانی تیم کیمیا که البته تجربه حضور در لیگ برتر فوتسال ساحلی را هم دارد، می گوید: هرچند به تازگی به تیم اضافه شده ام، اما همه شرایط عالی است و تمرینات طبق برنامه پیگیری می شود.
وی که با استناد  به شرایط قابل قبول بر و بچه های تیم، وضعیت تیم را عالی ارزیابی می کند، می افزاید: امیدواریم با کسب نتایج برتر، به مرحله یک هشتم صعود کنیم و بعد از آن هم جواز حضور در لیگ برتر را بگیریم.
مربی تیم فوتسال بانوان «کیمیا» هم می گوید: تمرینات جدی تیم از تابستان آغاز شده است و نفرات جدیدی از اوایل آبان ماه و 2 بازیکن دیگر از آذر امسال به جمع کیمیا اضافه شدند.
«زهرا حاتمی» با اشاره به کاستی ها و کمبود های حضور در لیگ دسته یک در سال گذشته، می افزاید: امسال با توجه به حمایت مهندس «حمیدرضا قلیزاده» از تیم شرایط به نفع تیم خواهد بود.
وی اظهار می دارد: راحله محمدی، الهه نصرا... زاده، افسانه نصرا... زاده، فاطمه علیزاده، زهرا جعفری، فرزانه اسماعیلی از اسفراین، آمنه یزدانی از بجنورد، مرضیه جان قربانیان، حدیث و هدی وظیفه دان از مشهد، پری و عصمت ابراهیم زاده از چناران و مهدیه محمدزاده از قوچان بازیکنان تیم خواهند بود.وی با اشاره به اینکه، مریم شریعاتی وزیری از یزد و سحر السادات عاملی از اصفهان هم به تازگی از ابتدای آذرماه به جمع تیم کیمیا اضافه شدند، تصریح می کند: تیم کیمیا در گروه سوم با تیم های شهروند ساری، کوهدشت لرستان، پمپ کرمان، فسای شیراز به میزبانی لرستان بازی خواهد کرد.
وی تصریح می کند: با تیم «شهروند ساری» در مرحله مقدماتی و گروهی و با «فسای شیراز» در مرحله یک هشتم در دوره گذشته هم بازی بوده ایم.
وی عنوان می کند: «زهرا خانی» سرپرستی تیم را عهده دار خواهد بود.
رئیس هیئت فوتبال اسفراین هم می گوید: حامی سابق در مرحله یک هشتم تیم را به حال خود رها کرد.
«مهدی حسینی» با اشاره به اینکه اکنون مهندس «حمیدرضا قلیزاده» از کارآفرینان بومی و چهره ملی اهل اسفراین حمایت تیم را عهده دار شده است، می افزاید: امسال، تیم با نام «کیمیا» در رقابت ها حاضر خواهد شد.
وی مهم ترین دغدغه های سال گذشته تیم فوتسال بانوان در لیگ دسته یک را  مشکلات مالی و وجود کاستی ها و کمبودهای زیاد توصیف می کند و اظهار می دارد: با حضور حامی مالی جدید در مسیر حمایت صادقانه، متعهدانه و تمام و کمال از تیم مسیر تیم تغییر کرد و حس می شود که مشکلات پیش روی مالی تیم به راحتی برای بچه ها «شکلات» شد.
وی اظهار می دارد:حضور حامی مالی در جمع خانواده فوتسالی «کیمیا» باعث شد، تا بازیکنان، مربی و سرپرست تیم با انگیزه ای مضاعف برای رشد حرفه ای تیم اهتمام ورزند.
وی تصریح می کند: شرایط ایده آل است و امیدواریم بتوانیم با نتایج درخشان جواز حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان را کسب کنیم.
وی  اضافه می کند: با توجه به حضور شماری از بازیکنان غیر بومی و تمرینات مستمر و مدون و لزوم حضور این بازیکنان در اسفراین، از مسئولان و مدیران شهرستانی انتظار داریم که تمهیدات اسکان این ورزشکاران را با آسودگی خاطر فراهم آورند تا از این جهت شاهد استرس و تنش روحی در تیم نباشیم./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار