کد خبر: ۳۴۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 23 December 2016
تابناک - مدیر آموزش و پرورش تالش گفت: شورای آموزش و پرورش این شهرستان برای دومین بار از نظر عملکرد، رتبه نخست شوراهای آموزش و پرورش استان گیلان را کسب کرد.
 
سید مرتضی مختاری عصر پنجشنبه در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش تالش افزود: این موفقیت حاصل تلاش اعضای شوراست و امیدوارم خدمات این شورا در اعتلای تعلیم و تربیت دانش آموزان این شهرستان افزایش یابد.
 
وی افزود: شورای آموزش و پرورش تالش در سال 89 نیز رتبه نخست را در استان گیلان احراز کرده بود و اعضای شورا برای تحقق هدف های متعالی آموزش و پرورش تلاش می کنند.
 
حجت الاسلام حسین انصاری امام جمعه تالش نیز در این جلسه گفت: شورای آموزش و پرورش، شورایی راهبردی است و اعضای آن در تالش با نظرات سازنده خود، رشد و تعالی آموزش و پرورش این شهرستان را موجب شده اند.
 
علی فتح اللهی فرماندار تالش و رئیس شورای آموزش و پرورش این شهرستان نیز در این جلسه از تلاش های مدیران قبلی و فعلی آموزش و پرورش و اعضای شورای یاد شده قدردانی کرد.
در پایان این جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش برای گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش، برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس و روند دریافت عوارض شهرداری ها بحث و تبادل نظر کردند.
تالش با بیش از 190 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و 37 هزار دانش آموز در مدارس این شهرستان تحصیل علم می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار