مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم گفت: با تعامل اداره کل تعزیرات حکومتی، نهادهای امنیتی و انتظامی و فعالیت کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، زمان رسیدگی به پرونده های قاچاق در این استان کاهش یافته است.
کد خبر: ۳۴۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 20 December 2016
به گزارش تابناک قم، حسین امیری در آیین انهدام انواع کالاهای قاچاق در قم اظهار داشت: زمان رسیدگی به پرونده ها حدود 6 ماه به طول می انجامید که با تمهیدهای صورت گرفته در این حوزه رسیدگی به پرونده ها به 10 روز رسیده است.

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا نیازمند همکاری دستگاه های مختلف و عموم مردم است تا بتوانیم با حمایت از تولید داخلی زمینه اشتغال و اقتصاد مقاومتی را در استان فراهم سازیم.

وی با اشاره به حضور نماینده سازمان جمع‌ آوری و فروش اموال تملیکی در قم گفت: بعد از پیگیری های صورت گرفته این نماینده در استان قم حضور پیدا کرد، این در حالی است که در گذشته به علت نبود این نماینده تاریخ انقضای کالاها به اتمام می رسید و قبل از انتقال به سازمان مربوطه فاسد می شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم افزود: با استقرار این نماینده در استان قم و تامین زیرساخت ها، کالاها در اختیار این نماینده قرار می گیرد تا براساس قانون تعیین تکلیف صورت بگیرد.

وی با اشاره به غیر قابل استفاده بودن کالاهای قاچاقی که امروز منهدم شد، گفت: تاریخ انقضای این کالاها به اتمام رسیده و یا قابلیت استفاده انسانی با نظر کارشناسان معاونت غذا و دارو علوم پزشکی قم نداشته است.

امیری گفت: اتاق اصناف استان قم ماموریت پیدا کرده است تا با همکاری اتحادیه های مختلف و کسبه ها از ورود کالای قاچاق به استان جلوگیری کند و در بین مردم فرهنگسازی استفاده از کالاهای داخلی نیز صورت بگیرد.

انواع کالاهای قاچاق مشکوفه، امروز برای نخستین بار در این استان طی مراسمی با حضور مسئولان استانی منهدم شد.

در این مراسم انواع کالاهای قاچاق مکشوفه از جمله لوازم دارویی، آرایشی و بهداشتی، غذایی و خوراکی با حضور احد جمالی معاون امنیتی سیاسی و اجتماعی استانداری قم، رضا سیار فرماندار قم و سایر مسئولان نیروی انتظامی منهدم شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار