جزئیات استعفا رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان/
تابناک: رئیسی، رئیس هیئت تکواندو اصفهان که چندین بار استعفا داده بود امروز با تأیید استعفایش از ریاست هیئت تکواندو کنار رفت.
کد خبر: ۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰ 19 January 2015

به گزارش تابناک،رئیس هیئت تکواندو اصفهان که چندین بار استعفا داده بود امروز با تأیید استعفایش از ریاست هیئت تکواندو کنار رفت.

علیرضا صیاد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به استعفای رئیس هیئت تکواندو استان گفت: همان‌طور که می‌دانید پروسه انتخاب رئیس یک هیئت بر اساس یک قانون مدون بوده که بر تمام کشور حاکم است و همین‌طور برای تمام رؤسای انتخاب شده این حق وجود دارد که چنان‌چه به هر دلیلی قصد ادامه فعالیت نداشته باشند، می‌توانند از مجموعه‌ای که فعالیت می‌کنند، استعفا دهند.

دبیر فدراسیون تکواندو ادامه داد: نمی‌دانم در چارچوب نگاه شخصی ریاست هیئت تکواندو استان چه گذشته است اما آنچه می‌دانم این مسائل در فضاهای داخلی استان بوده اما آقای رئیسی به طور حتم به این باور رسیده که در فضای تکواندو استان از پست خودش استعفا دهد.

وی با اشاره به نامه‌ای که آقای رئیسی پیرامون استعفایش به فدراسیون زده بود، افزود: من از این نامه برداشت استعفا نداشتم، بلکه احساس کردم رنج‌نامه‌ای است که به فدراسیون نوشته و من هم با توجه به ترافیک برنامه‌های فدراسیون از رئیس هیئت تکواندو استان خواستم پس از این برنامه‌ها به این موضوع رسیدگی کنیم.

صیاد گفت: به آقای رئیسی گفتم از این نامه برداشت استعفا ندارم که روز بعد مجدداً نامه‌ای به فدراسیون مبنی بر استعفای وی رسید و زمانی که فدراسیون اصرار رئیس هیئت تکواندو استان را دید، با استعفای وی موافقت کرد.

وی افزود: باید بگویم چارچوب انتخاب سرپرست هیئت تکواندو استان در مجموعه اختیارات استان اصفهان است و در صورتی که تا پایان وقت دیروز انتخاب سرپرست مشخص نشده باشد به طور حتم امروز یا فردا سرپرست مشخص خواهد شد.

دبیر فدراسیون تکواندو با بیان اینکه سقف کار سرپرست هیئت نیز سه ماهه است،‌ تاکید کرد: تلاشمان بیشتر بر این است که روی گزینه مورد نظر برای ریاست هیئت تکواندو اصفهان برای انتخابات بپردازیم.

وی با اشاره به عملکرد رئیس هیئت تکواندو استان، افزود: به دور از هیاهو و نگاه‌های سیاسی و ضمن انتقاداتی که به عملکرد وی مطرح بود اما صادقانه می‌گویم آقای رئیسی در پاره‌ای عملکردها فرد موفقی بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار