دو نمایشگاه از آثار جشنواره کتاب آرایی دینی در فرهنگ و تمدن اسلامی در قم افتتاح شد.
کد خبر: ۳۴۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 19 December 2016
به گزارش تابناک قم، مراسم افتتاحیه نمایشگاه جشنواره کتاب آرایی دینی در فرهنگ و تمدن اسلامی قبل از ظهر دوشنبه در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

جشنواره کتاب آرایی دینی در فرهنگ و تمدن اسلامی در دو بخش پژوهش و تجسمی، بخش رقابتی و غیر رقابتی برای اولین بار برگزار شده که آثاری از بخش تجسمی در معرض دید قرار گرفت.

دبیر اجرایی همایش پژوهش و کاربردی هنر و تبلیغ طی سخنانی در این مراسم ابراز داشت: در نگارستان اشراق آثار تجسمی بخش رقابتی و در دفتر تبلیغات اسلامی آثار تجسمی بخش غیررقابتی در معرض دید قرار گرفته است.

ابراهیم سلیمانی با بیان اینکه نمایشگاه از امروز دوشنبه افتتاح شده و تا نهم دی‌ماه در معرض دید قرار دارد، گفت: علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا اذان ظهر و عصرها از ساعت ۱۵ تا زمان اذان مغرب به سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم واقع در خیابان معلم و به نگارستان اشراق در خیابان شهدا (صفائیه) مراجعه کنند.

تجلیل از برگزیدگان و پیشکسوتان حوزه کتاب آرایی

رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اولین بار از سوی دفتر تبلیغات اسلامی جشنواره‌ای با عنوان کتاب آرایی دینی برگزار می‌شود و امید داریم سایر نهادهای دینی این کار را ادامه دهند.

محمد حسنی ابراز کرد: ‌۶۰ مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در بخش رقابتی ۶۸۶ اثر و بیش از هزار اثر نیز در بخش غیررقابتی ارسال شده بود.

وی افزود: در روز برگزاری جشنواره نیز سه بخش پیشکسوتان حوزه کتاب آرایی، صاحبان مقالات برتر و آثار تجسمی تجلیل و قدردانی می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار