معاون قرآن و عترت اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از آغاز ثبت‌نام برای حضور در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱ 13 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب اظهار کرد: دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس نیمه اول ماه مبارک رمضان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند از 23 اردیبهشت ماه تا 23 خرداد ماه به مدت یک ماه به صورت حضوری به دبیرخانه نمایشگاه در مجتمع فرهنگی و هنری صاحب الزمان (عج) یا از طریق سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به نشانی khrz.farhang.gov.ir برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

وی نمایشگاه قرآن و عترت را بزرگترین نمایشگاه قرآنی در کشور دانست و اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم این نمایشگاه را امسال به خوبی میزبان باشیم.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد گفت: جلسات هماهنگی این نمایشگاه آغاز شده که بر اساس جلسات کمیته‌های مختلف و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این نمایشگاه در نیمه اول ماه مبارک رمضان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رویکرد دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، «تولید محوری» است، گفت: بر این اساس تمرکز اصلی ما بر ارائه تولیدات و محصولات قرآنی استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار