با حضور مدیرکل بهزیستی کرمانشاه صورت گرفت؛
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مددجویان موفق در عرصه های مختلف همواره مورد حمایت بهزیستی هستند.
کد خبر: ۳۴۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 18 December 2016

به گزارش تابناک کرمانشاه، مراسم بدرقه تعدادی از برگزیدگان فرهنگی مراکز شبه خانواده بهزیستی امروز(28 آذر) با حضور مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مسئولان فرهنگی برای اعزام به مشهد مقدس برگزار شد.

این اقدام در راستای اجرای برنامه های فرهنگی در مراکز شبه خانواده و شبانه روزی بهزیستی استان صورت گرفته بود که برگزیدگان در مباحث فرهنگی، ورزشی، تحصیلی و اخلاقی به مشهدالرضا(ع) اعزام می شوند.

دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: مددجویان موفق در عرصه های مختلف همواره مورد حمایت بهزیستی هستند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران امکانات لازم را در اختیار بهزیستی برای خدمات رسانی به مددجویان قرار می دهد و این سازمان نیز هیچ گونه کوتاهی در این زمینه نخواهد داشت.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، از تأکیدات بزرگان دین و مقام معظم رهبری تحصیل، تذهیب و ورزش است که این امر باید مورد توجه قرار بگیرد.

دکتر قادری تصریح کرد: بسیاری از مددجویان تحت پوشش بهزیستی وجود دارد که در حال حاضر به عنوان کارمند این سازمان مشغول فعالیت بوده و یا به مدارج بالای علمی دست پیدا کرده و موفق هستند.

این مقام مسئول یادآور شد: از مددجویان انتظار می رود که با الگوگیری از افراد موفق در کشور و همچنین بهره مندی از معارف اسلامی، تحصیل و تذهیب برای آینده درخشان خود برنامه ریزی کنند.

علیرضا محمدی مسئول امور فرهنگی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: اعزام این تعداد از مددجویان در راستای اقدامات فرهنگی انجام گرفته و منتخبین فعالیت های فرهنگی و قرآنی به این سفر معنوی اعزام می شوند.

وی به اجرای طرح استقرار روحانیون در مراکز شبه خانواده به عنوان مشاورین خانواده و با همکاری بنیاد خاتم الاوصیا خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار