نماینده مردم شهرستان‌های مروشتقرار گرفتن منطقه گردشگری تخت جمشید را به عنوان یک مامن امن گردشگری در کشور دانست و گفت: با توجه به این که سالانه سه میلیون گردشگر خارجی از این منطقه بازدید می‌کنند ضروری است ظرفیت‌های گردشگری مختلف این منطقه را احیا کنیم./درمانگاه تخصصی پارسیان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرودشت افتتاح شد.
کد خبر: ۳۴۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 16 December 2016
رئیس سازمان تامین کشور گفت: این درمانگاه تامین اجتماعی با 10 میلیارد تومان اعتبار در مدت 30 ماه ساخته شده است.
سیدتقی نوربخش افزود: هم زمان با این درمانگاه، سه درمانگاه‌ دیگر در جهرم، فسا و داراب نیز امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی با بیان این که در حال حاضر 18 مرکز درمانی در استان فارس در حال ساخت و بهره‌برداری است افزود: تلاش می کنیم با اعزام کارشناسان شرکت شستا در بخش گردشگری وارد و زمینه‌های اشتغال را در استان فارس فراهم کند.
نماینده مردم شهرستان‌های مروشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این درمانگاه با بیان این که آمار بیکاری در سطح استان فارس و شهرستان مرودشت بسیار بالا است افزود: ضروری است سازمان تامین اجتماعی تدابیری بیندیشد تا با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری بخشی از مشکل گردشگری این منطقه را رفع کند.
برومندی قرار گرفتن منطقه گردشگری تخت جمشید را به عنوان یک مامن امن گردشگری در کشور دانست و گفت: با توجه به این که سالانه سه میلیون گردشگر خارجی از این منطقه بازدید می‌کنند ضروری است ظرفیت‌های گردشگری مختلف این منطقه را احیا کنیم.
وی از رئیس سازمان تامین اجتماعی خواست با راه‌اندازی صندوق کارآفرینی امید مشکل معیشتی مردم منطقه را حل کند زیرا کشاورزانی که در گذشته در تامین غذای کشور فعالیت داشته‌اند امروزه به دلیل خشکسالی محتاج نان شب هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار