با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده:
مسابقات جشنواره بزرگ قرآنی مدهامتان با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده در پنج رشته در اردوگاه یاوران مهدی (عج) جمکران آغاز شد. ۲۲ داور از اساتید برجسته قرآنی کشور جشنواره قرآنی مدهامّتان را داوری می کنند.
کد خبر: ۳۴۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۴ 16 December 2016
به گزارش تابناک قم، مرتضی طاهریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان از صبح روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از راه یافتگان به مرحله  کشوری در اردوگاه یاوران مهدی (عج) آغازشد.

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور عنوان داشت: یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامّتان در رشته های قرآئت، اذان، ترتیل ، حفظ بیست جزء و حفظ کل قرآن کریم و بخش تفسیر ویژه ائمه جماعات برگزار می شود.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان بخش برادران در جشنواره قرآنی مدهامتان افزود:۴۷ نفر در رشته قرآئت، ۳۲ نفر در رشته ترتیل، ۵۵ نفر در رشته تفسیر، ۲۱ نفر در رشته حفظ ۲۰ جز و ۳۳ نفر در رشته حفظ کل با هم به رقابت می پردازند.

طاهریان ادامه داد: در بخش خواهران نیز ۳۰ نفر در رشته حفظ کل و ۲۸ نفر در رشته قرآئت حضور دارند که به مدت دو روز با هم رقابت می کنند.

وی همچنین عنوان داشت: ۲۲ داور از اساتید برجسته قرانی کشور نیز جشنواره قرآنی مدهامّتان را داوری می کنند.

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با اشاره به اسامی هیات داوران مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: در رشته‌های قرآئت و ترتیل آقایان اخوان اقدم، ستوده نیا، عباسی و لطفی نیا و در رشته حفظ آقایان  امام جمعه، آقایی، پرهیزگار، دولتی، دغاغله و ربیعیان و در رشته اذان آقایان ابوالقاسمی، ملکشاهی، سعیدیان و شریف این مسابقات را داوری می کنند.

وی اضافه کرد:داوران بخش تفسیر آقایان حجج اسلام و المسلمین حسین صفری،حاج علی اصغر قرآئتی و سید حسن هاشمی می باشند و در بخش خواهران نیز خانم‌ها صریح نژاد، کریم زاده، جمالی، خان بابا و صالحی عهده دار داوری هستند.

طاهریان عنوان کرد: یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در اردوگاه یاوران مهدی(عج) جمکران  به مدت دو روز  ادامه دارد و مراسم اختتامیه نیز همزمان با سالروز میلاد با برکت حضرت محمد(ص)و امام جعفر صادق(ع) برگزار و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار