مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد که به دلیل بارش برف جاده نودشه به مریوان مسدود شده است.
کد خبر: ۳۴۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 15 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،بهمن خسروانی روز پنجشنبه اظهار داشت: از شب گذشته شاهد بارش برف در اکثر جاده های استان کرمانشاه هستیم.
وی افزود: نیروهای راهداری از شب گذشته برای بازگشایی مسیرهای اصلی تلاش کرده اند و اکنون تنها مسیر نودشه به مریوان بسته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ٥٧٠ نفر از ماموران راهداری در قالب ٥٥ تیم به صورت ویژه در جاده های استان حضور دارند.
خسروانی افزود: ٣٢٠ دستگاه خودروی راهداری نیز برای تسهیل ترددها در فصل سرما و بازگشایی مسیرهای استان به کارگیری می شوند.
وی عنوان کرد: تیم های راهداری استان در نقاط حادثه خیز مستقر می شوند تا در صورت مشاهده مشکلات برای برطرف کردن آنها اقدام کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه با بیان اینکه رانندگان باید در فصل سرما زنجیرچرخ همراه داشته باشند، گفت: متاسفانه بسیاری از رانندگان تنها به خرید زنجیر چرخ و همراه داشتن آن اکتفا می کنند در حالی که باید با شیوه درست بستن آن نیز آشنا باشند.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه نیز صبح امروز اعلام کرد: در مسیرهای گردنه قلاجه در اسلام آبادغرب، مسیر دالاهو به سرپل ذهاب، مسیر سنقر و مسیرهای ‌منطقه اورامانات شاهد بارش برف هستیم.
سرهنگ فضل الله شیری افزود: از بین مسیرهای یاد شده بارش برف در منطقه اورامانات و سنقر بیشتر است و تردد بدون زنجیرچرخ در این مسیرها امکان پذیر نیست.
رییس پلیس راه کرمانشاه عنوان کرد: علاوه بر این مسیرها تمامی جاده های استان لغزنده هستند و رانندگان برای تردد در آنها باید احتیاط کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار