مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: در راستای کمک به افراد بی‌بضاعت و نیازمند به پرداخت هزینه‌های کفن و دفن طرح سهام آخرت اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۴۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 14 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، حسن کریمدادی بیان کرد: به منظور جلب مشارکت خیران و واقفان در خصوص تامین و پرداخت هزینه کفن و دفن افراد بی‌بضاعت و نیازمند طرح سهام آخرت اجرا می‌شود.
وی افزود: در حوزه عملکردی و اجرایی سازمان، عده‌ای از افراد برای پرداخت هزینه‌های مورد نظر دچار مشکل هستند و از سوی دیگر سازمان با توجه به نداشتن سر فصل و بودجه متناسب قادر به جوابگویی به همه نیست که در این مدت سعی شد از این افراد حداقل هزینه‌ها دریافت شود.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد گفت: با اجرای طرح سهام آخرت کمک شایانی به افراد و امور شرعی متوفیات می‌شود که این با مشارکت خیران و واقفان نیک‌اندیش محقق شده است.
کریمدادی اضافه کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ وقف و نیکوکاری در حوزه آرامستان‌ها، جلب و هدایت کمک، نذورات و منابع مالی خیران در راستای کمک به افراد بی‌بضاعت و نیازمند، استفاده از توان و ظرفیت افراد داوطلب برای جلب مشارکت‌های عام‌المنفعه و خیرخواهانه و... است.
وی بیان کرد: همچنین دیگر هدف این طرح گسترش مشارکت عمومی و استفاده از ظرفیت آن در حوزه امور مربوط به متوفیات است که امید داریم با کمک خیران و واقفان خداجو و نیک‌اندیش این طرح به حد اعلای خود در جهت کمک به افراد بی‌بضاعت برسد.
 
منبع: پايگاه اطلاع رساني شهرداري مشهد
برچسب ها: سهام آخرت ، كفن و دفن ، وقف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار