مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان:
حجت الاسلام جواد کرمی گفت:همبستگی بین اقوام و مذاهب گوناگون در دین اسلام زمینه جهانی شدن آن را فراهم و این وحدت و اتحاد بین مسلمانان پرچم بارز دین اسلام شده است.
کد خبر: ۳۴۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 13 December 2016

حجت الاسلام جواد کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت:بمناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) 10 نفر از علمای اهل سنت برای تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و دیدار عازم تهران خواهند شد.

 وی تصریح کرد:جشن‌های هفته وحدت در تمامی شهرستان‌های و 140 منطقه روستایی تابع استان همراه با سخنرانی و مولودی‌خوانی در حال برگزاری است.و بیست و هشتمین همایش بزرگ وحدت، 24 آذر‌ماه راس ساعت 9صبح تا 13 ظهری در تالار انتظاربرگزار می شود.

کرمی  ابراز داشت: در این همایش بزرگ 600 نفر از علمای اهل سنت، تشیع ، امام جمعه استان ،استاندار و جمعی از مسولان با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی علیرزاده موسوی دبیر کنگره علمای جهان اسلام در مبارزه با تکفیرواساتید حوزه ودانشگاه و ماموستا ملا‌قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه در تالار انتظار برگزار خواهد شد.

ایشان خاطر نشان کرد:از مهمترین برنامه‌های هفته وحدت برگزاری جشن هفته وحدت در استان کرمانشاه به‌مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) در مسجد شافعی ،مولودی خوانی در مسجد محمد المصطفی(ع)واقع در شهرک دولت آباد،اجرای سخنرانی و مولودی خوانی در مسجد زرویی هاو برگزاری مراسم در تمامی شهرستانهای تابعه استان و چشمگیرترین این برنامه ها در مناطق اهل سنت نشین اعلام کرد.

خبرنگار: صفورا دانایی فرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار