در راستای ترویج فرهنگ معاد باوری و معاد شناسی و نهادینه کردن آن در جامعه، علی الخصوص قشر جوان، طرح بزرگ فرهنگی و مذهبی ذکری برگزار می گردد.
کد خبر: ۳۴۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 13 December 2016
به گزارش تابناك رضوي، حسن کریمدادی مدیر عامل سازمان فردوس‌هاي شهرداري مشهد بیان كرد: طرح بزرگ فرهنگی مذهبی ذکری روز جمعه مورخ 26/9/95 در آرامستان بهشت رضا علیه السلام برگزار می گردد و این روز ما میزبان فعالین مساجد در سطح شهر هستیم.
حسن کریمدادی در خصوص طرح عنوان کرد: در این اردوی نیم روزه فرهنگی مذهبی که به همت عزیزان در فرهنگی سازمان طراحی گردیده است سعی می شود رویکرد معاد باوری و معاد شناسی را در اقشار و صنوف مختلف نهادینه و تقویت کنیم.
وی افزود : وقتی روحیه ایمان و تقوی الهی در جامعه تقویت و پشتیبانی گردد آثار و پیامدهای خوب و مفید اجتماعی و عقیدتی به ارمغان خواهد آورد.
مدیر عامل سازمان فردوس‌ها گفت: هدف از این طرح را می توان یاد آوری و تذکر معاد باوری و معاد شناسی و غنیمت شمردن لحظات به نحو احسن ، تجدید میثاق با شهدا و بازدید از اماکن مختلف بهشت رضا علیه السلام اشاره کرد.
حسن کریمدادی در پایان افزود: سعی می شود از اقشار و اصناف روحانیون ، دانشجویان ، دانش آموزان و بسیجیان در سطوح مختلف دعوت می شود و ان شاالله این طرح بزرگ به صورت مستمر ادامه خواهد داشت .
لازم به ذكر است، برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی، اهداء جوائز و بسته‌های فرهنگی و ایاب و ذهاب پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار