رئیس بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل:
رئیس بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل گفت: هشت محفل انس با نهج‌البلاغه در شهر اردبیل دایر شده که علاقمندان می‌توانند از مزایای معنوی آن بهره بگیرند.
کد خبر: ۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱ 08 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم انور در جلسه مسئولان بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل اظهار کرد: این محافل هم برای آقایان، هم خواهران و همچنین به شکل مختلط اغلب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود که عاشقان و ارادتمندان امیرالمؤمنین علی (ع) می‌توانند برای بهره‌مندی از کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه و حضور در این محفل معنوی و علمی در این مجالس حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: این محافل در طول هفته از شنبه تا جمعه برگزار می‌شود که شامل مسجد ابراهیم‌آباد، مسجد امام زمان (عج) شهرک بعثت، مسجد قائم شهرک سبلان، مسجد دانشگاه میدان بسیج، مسجد المهدی میدان وحدت،‌ مسجد تازه شهر خیابان امام، مسجد امام علی (ع) شهرک کارشناسان و مسجد حاج فخر پشت بقعه شیخ‌ صفی‌الدین اردبیلی که با استقبال خوب علاقمندان نیز روبه‌روست.

رئیس بنیاد نهج‌البلاغه استان گفت: این محافل به شکل تخصصی و عمومی برگزار شده که دو محفل شامل اساتید حوزه و دانشگاه و ویژه فرهنگیان است که با استفاده از اساتید مجرب برگزار شده و علاقمندان علوم و معارف علوی می‌توانند از این مجالس و محافل ارزشمند استفاده کنند.

انور با بیان اینکه باید این محافل در شهرهای مختلف استان اردبیل نیز توسعه پیدا کرده و با رونق مضاعف ادامه یابد، افزود: بنیاد دو رویکرد آموزش عمومی و تخصصی را مدنظر دارد که در کنار محافل انس با نهج‌البلاغه در تلاش است با آموزش‌های عمومی از طریق صدا و سیما و سایر رسانه‌ها زمینه آشنا کردن عموم مردم را از برنامه‌های معنوی فراهم آورد.

وی بیان کرد: ما به دنبال راه‌اندازی دانشگاه معارف علوی در اردبیل هستیم که انتظار می‌رود در سال‌های آینده این امر به ثمر نشسته و کرسی‌های نظریه‌پردازی علوی نیز شکل بگیرد.

رئیس بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل به برگزاری موفقیت‌آمیز دوره تربیت مربی نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این دوره مخاطبان و علاقمندان شرکت گسترده و معنوی داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار