در سالن شهید حیدریان قم رقم خورد
نخستین روز رقابت‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در قم با دو نتیجه مساوی و توقف تیم فوتسال بانوان ماهان‌تندیس به پایان رسید.
کد خبر: ۳۴۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸ 13 December 2016
به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال بانوان ماهان‌تندیس که به عنوان نماینده قم در دوره جدید رقابت‌های لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود  میزبان دیگر رقبای حاضر در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات است.

این در حالی است که دیدارهای مرحله نخست از دوازدهمین دوره مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در فصل 96 - 1395 براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال ایران در دو منطقه با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور به انجام می‌رسد.

در شرایطی که 14 تیم برای حضور در دوره جدید بازی‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرده بودند و قرار بود مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات، در دو گروه هفت تیمی به شکل دوره‌ای انجام شود اما برخی از تیم‌ها پیش از آغاز مسابقات انصراف دادند تا تعداد رقابت تیم‌ها برای صعود از هر گروه کمتر شود.

تیم‌های حاضر در دور رفت از مرحله مقدماتی لیگ جدید فوتسال بانوان ایران از روز گذشته تا بیست و هشتم آذرماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، در حالی که کمیته فوتسال میزبانی دیدارهای گروه نخست مقدماتی را به تیم فوتسال بانوان ماهان‌تندیس قم سپرده و نماینده قم که ابتدا قرار بود میزبان 6 حریف دیگر باشد با انصراف سه تیم، تنها از سه نماینده استان‌های هرمزگان‏، تهران و مازندران میزبانی می‌کند.

همچنین بازی‌های گروه دوم از مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های ایران به میزبانی تیم فوتسال بانوان پارس قزوین به انجام می‌رسد، در حالی که تیم‌های حاضر در قم هر کدام سه مسابقه در پیش دارند و بازی‌ها در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد.

در گروه نخست مقدماتی فوتسال دسته دوم بانوان ایران که میزبانی آن را ماهان‌تندیس قم انجام می‌دهد، تیم‌های ماهان‌تندیس قم، صدرای نکاء مازندران، جنوب‌شرق تهران و انرژی پارسیان هرمزگان حضور دارند و خلیج‌فارس فلاورجان، رعد پدافند مشهد و کاسپین قزوین از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادند.

در گروه دوم مقدماتی لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور نیز که میزبان آن تیم پارس قزوین است، قرار بود تیم‌های متین فرخ‌شهر، بیست کرج، فدک یاسوج، فجر کنگان، آذرخش تهران، امجد پویش منطقه آزاد انزلی به همراه پارس قزوین به دنبال مجوز صعود به میدان بروند.

در آغاز بازی‌های گروه نخست مقدماتی لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور در قم، ماهان‌تندیس قم به مصاف تیم جنوب‌شرق تهران رفت و دو تیم در یک دیدار جذاب و تماشایی 12 گل به ثمر رساندند اما سهم هر یک از آنها 6 گل و تقسیم امتیازها بود، در حالی که برای نماینده قم زهرا قربانی سه گل زد و سه گل دیگر توسط مریم خجسته، حدیث قره‌بیگلو و مریم محمدزاده به ثمر رسید.

در دومین بازی از روز نخست بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور نیز تیم‌های انرژی پارسیان هرمزگان و صدرای نکاء مازندران به مصاف یکدیگر رفتند که دو تیم به تساوی سه بر سه رضایت دادند تا در این دیدار نیز امتیازها تقسیم شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار