بخشدار کلات مورموری از انجام ویزیت رایگان 2 هزار و 200 نفر از مردم مناطق روستایی این بخش توسط تیم پزشکی سیار بنیاد خیریه نورآوران سلامت خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 12 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حجت هادیزاده روز دوشنبه  اظهار کرد: گروه پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت از اول آذر امسال در این منطقه مستقر و اقدام به معاینه و درمان قشرهای آسیب پذیر، مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و دانش آموزان کرده است.

وی با تجلیل ار خدمات بهداشتی درمانی دولت تدبیر و امید به مناطق محروم افزود: خدمات پزشکی تخصصی ارائه شده به مردم توسط بنیاد خیریه نورآوران سلامت در بخش چشم پزشکی و دندانپزشکی است

هادیزاده تاکید کرد: 100 نفر از مردم و مراجعه کنندگان که عارضه چشمی آنان مورد تایید متخصصان چشم پزشک قرار گرفته در آینده نزدیک توسط چشم پزشکان این بنیاد بطور رایگان در بیمارستان صحرایی گروه پزشکی بنیاد نور آوران جراحی می شوند.

وی یادآور شد: دانش آموزان مقاطع تحصیلی مدارس بخش کلات مورموری توسط پزشکان این بنیاد خیریه در بخش دندان ویزیت می شوند و خدمات ترمیم، عصب کشی، جرم گیری و کشیدن به صورت رایگان برای آنها انجام می شود.

بخشدار کلات مورموری گفت: تیم سیار پزشکی بنیاد خیریه نورآوران سلامت با هشت پزشک متخصص چشم پزشک و دندانپزشک زیر نظر وزیر بهداشت و درمان در 2 نوبت کاری صبح و عصر اقدام به معایه و ارائه خدمات درمانی تخصصی به مردم این منطقه می کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار