مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: از ظرفیت و امکانات ادارات این استان در طرح اوقات فراغت کانون های مساجد استفاده می شود.
کد خبر: ۳۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 12 May 2015

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد نادر سقا صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری تصریح کرد: طرح اوقات فراغت جوانان اعضای کانون ها از خرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

وی افزود: با هدف غنا بخشی تفاهم نامه های مختلفی با دستگاه های اجرایی استان منعقد شده است تا بتوانیم برنامه های مختلف فرهنگی برای اوقات فراغت اعضای کانون ها اجرا کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تصریح کرد: کانون های تخصصی در جمع بندی بانک اطلاعاتی تخصصی زیر مجموعه خود تلاش داشته باشند تا شاهد برنامه مدون برای آنها باشیم.

سقا معیار حرکت کانون ها را اقتصاد مقاومتی دانست و به ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین در محلات تاکید کرد.

این مسئول گفت: مقام معظم رهبری تاکیدات فراوانی در اجرای اقتصاد مقاومتی دارند و کانون ها نیز برنامه های خود را با معیارهای اقتصاد مقاومتی هماهنگ می کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد همچنین تدوین بانک طرح های فرهنگی و کارآفرینی را از جمله مهمترین وظایف کانون ها دانست.

به گفته سقا ۴۲۰ کانون در استان اردبیل فعال هستند که از این تعداد ۲۴ کانون به صورت تخصصی و ۹ کانون در دانشگاه ها فعال است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار