فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف یک میلیارد و 250 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 10 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا شیرزادی روز شنبه در این ارتباط گفت: این میزان کالای قاچاق در 2 مرحله در شهرستان کرمانشاه کشف شده است.
وی افزود: گروهی از ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، زمان گشت زنی در جاده روانسر به یک دستگاه خودرو زانتیا مشکوک می شوند و فرمان توقف را صادر می کنند.
وی اظهار کرد: خودروی مذکور بدون توجه به فرمان توقف ماموران با سرعت زیاد اقدام به فرار به سمت کرمانشاه می کند که ماموران با تعقیب و گریز راه فرار را بر خودرو و متهم مسدود و با توقیف خودرو 600 قوطی بذر زراعی قاچاق به ارزش بیش از 600 میلیون ریال کشف و 2 متهم را دستگیر می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: در عملیاتی دیگر گروهی از ماموران کلانتری 25 دولت آباد زمان گشت زنی در یکی از خیابان های دیزل آباد به یک دستگاه کامیون بنز و 2 نفر که در حال تخلیه بار آن بودند مشکوک می شوند.
شیرزادی افزود: مأموران گشت پس از بررسی موضوع مقدار سه تن چای قاچاق به ارزش تقریبی 650 میلیون ریال کشف و یک متهم را در این رابطه دستگیر کردند.
وی عنوان کرد: برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق کالا و جرایم اقتصادی کماکان به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار