اخبار پلیس//
فرمانده انتظامي استان از کشف 150 کيلوگرم ترياک در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد و گفت: سه باند تهيه و توزيع مواد مخدر در اين زمينه متلاشي شده است.
کد خبر: ۳۴۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 10 December 2016

به گزارش تابناک کرمانشاه، سردار "منوچهر امان اللهي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: به دنبال دريافت خبري مبني بر انتقال چند محموله مواد مخدر از استان هاي شرقي کشور به استان کرمانشاه، موضوع در دست بررسي پليس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وي افزود: با اقدامات اطلاعاتي و تلاش مجدانه عوامل انتظامي، مسير تردد محموله هاي موادمخدر شناسايي و با کنترل محسوس و نامحسوس محورهاي مواصلاتي، سرانجام طي عملياتي منسجم، سه باند تهيه و توزيع مواد مخدر در اين زمينه متلاشي شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان با بيان اينکه تاکنون شش نفر از اعضاي اين باندها دستگير شده اند، خاطرنشان کرد: متهمان پيش از اين چندين بار به جرم تهيه، توزيع و فروش موادمخدر دستگير شده بودند، همچنين تلاش همکاران انتظامي جهت دستگيري ساير همدستان ادامه دارد.

سردار امان اللهي ادامه داد: در بازرسي از خودوري قاچاقچيان، 100 کيلوگرم ترياک از يک دستگاه کاميون و 50 کيلوگرم ديگر نيز از دو دستگاه خودروي سواري کشف و خودروهاي مذکور نيز به پارکينگ منتقل شد.

افزايش 36 درصدي کشفيات مواد مخدر 

فرمانده انتظامي استان در ادامه به افزايش 36 درصدي کشفيات مواد مخدر از ابتداي سال جاري تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره داشت و افزود: بيش از يک تن و 800 کيلوگرم مواد مخدر در اين مدت کشف شده است.

وي با بيان اينکه در مدت مذکور بيش از پنج هزار قاچاقچي و خرده فروش مواد مخدر نيز دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند، تصريح کرد: در اين مدت بالغ بر يک هزار طرح مبارزه با موادمخدر در نقاط آلوده و جرم خيز سطح استان اجرا و 34 باند فعال در اين زمينه نيز متلاشي شده است

سردار امان اللهي از همکاري به موقع و شايسته مردم تقدير و تشکر کرد و گفت: اطلاعات مردمي در کشفيات موادمخدر و ساير جرايم نقش بسزايي داشته است و انتظار داريم جهت تداوم نظم و امنيت و ايجاد فضايي ناامن براي مجرمان، به همراهي خود با نيروي انتظامي ادامه دهند.

 

کشف محموله 650 ميليوني چاي قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از کشف سه تن چاي قاچاق به ارزش بيش از 650 ميليون ريال در اين شهرستان خبرداد.

سرهنگ "رضا شيرزادي" گفت: روز گذشته گروهي از ماموران کلانتري 25 دولت آباد شهرستان کرمانشاه حين گشت زني در يکي از خيابان هاي ديزل آباد به يك دستگاه كاميون بنز برخورد و متوجه اضطراب راننده آن شدند.

وي با بيان اينکه راننده به همراه فردي ديگر در حال تخليه بسته هاي چايي از داخل کاميون بود، افزود: مأموران گشت پس از بررسي موضوع و در خواست مدارک گمرکي از راننده، متوجه شدند که خودرو حامل بار قاچاق است.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: در بازرسي از کاميون موردنظر، مقدار سه تن چاي قاچاق به ارزش تقريبي 650 ميليون ريال کشف و ضبط شد.

سرهنگ شيرزادي گفت: يک متهم در اين زمينه دستگير و پس از تحقيقات تکميلي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

وي عنوان کرد: برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق کالا و جرايم اقتصادي کماکان به صورت ويژه در دستور کار انتظامي اين شهرستان قرار دارد.

 

کشف 10 هزار شاخه گل زينتي قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامي شهرستان روانسر از کشف 10 هزار شاخه گل زينتي و 760 عدد انواع عروسک قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "عزيز الهياري " اظهار داشت: به دنبال کسب اخباري مبني بر ورود منصوعات زينتي به داخل کشور، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: با اقدامات اطلاعاتي خودروي حامل بار قاچاق شناسايي شد و پس از کنترل نامحسوس محور مواصلاتي موردنظر، به محض رويت خودرو دستور ايست صادر و راننده مجبور به توقف شد.

اين مقام انتظامي ادامه داد: پس از بررسي خودروي مذکور 10 هزار شاخه گل مصنوعي زينتي، تعداد 760 عدد عروسک، تعدادي کفش و يک دستگاه رايانه قاچاق کشف و در اين زمينه يک متهم دستگير شد.

سرهنگ الهياري با بيان اينکه فرد دستگير شده پس از تشکيل پرونده راهي دادسرا شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي ممنوعه توسط افراد سود جو، موضوع را از طريق سامانه تلفني فوريت هاي پليسي 110 به اطلاع پليس برسانند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانوني انجام شود.

 

کشف بذر قاچاق به ارزش بيش از 600 ميليون ريال در کرمانشاه

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از کشف کالاي قاچاق به ارزشي بيش از 600 ميليون ريال و دستگيري دو متهم در اين زمينه خبر داد.

"رضا شيرزادي" گفت: روز گذشته گروهي از ماموران يگان امداد شهرستان کرمانشاه در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، حين گشت زني در جاده روانسر به يک دستگاه خودرو زانتيا مشکوک مي شوند و فرمان توقف را صادر مي کنند.

وي افزود: خودروي مذکور بدون توجه به فرمان توقف ماموران با سرعت زياد اقدام به فرار به سمت کرمانشاه مي کند که ماموران با تعقيب و گريز راه فرار را بر خودرو متهم مسدود و خودرو را توقيف مي کنند.

 فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: از خودرو توقيفي در مجموع 600 قوطي بذر زراعي قاچاق به ارزش بيش از 600 ميليون ريال كشف شده است.

سرهنگ شيرزادي با بيان اينکه در اين زمينه دو متهم دستگير شده اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تحقيقات تکميلي براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

 

طرح بخشودگي ديرکرد جرايم رانندگي پايان آذر به اتمام مي رسد

سرهنگ " محمد مرادي" اظهارداشت: مالکان وسايل نقليه تا پايان آذر ماه سال 95 اگر جرايم معوق رانندگي مربوط به پيش از نوروز 95 را پرداخت کنند، جريمه ديرکرد پرداخت آنان بخشيده خواهد شد.

وي با تاکيد بر اين که اين مهلت به هيچ وجه تمديد نمي شود تصريح کرد: در صورتي که مالکان وسايل نقليه در مهلت مقرر نسبت به پرداخت جرايم معوق خود اقدام نکنند، جريه 2 برابري آنها مجددا اعمال مي شود.

رييس پليس راهور استان کرمانشاه با اشاره به بکارگيري تجهيزات جديد توسط  پليس راهور در خصوص شناسايي رانندگان متخلف در کنارسامانه الکترونيکي گفت: بر اين اساس خودروهايي که بيش از يک ميليون تومان بدهي جريمه دارند توسط ماموران پليس راه و راهور در معابر برون و درون شهري توقيف و تا زمان پرداخت جريمه در پارکينگ متوقف مي شود.

سرهنگ مرادي توصيه کرد: رانندگاني که بدهي جريمه معوق دارند از مهلت باقيمانده استفاده کنند تا از تسهيلات اين طرح بهره مند شوند.

وي اظهار داشت: رانندگان براي استفاده از اين تسهيلات نيازي به مراجعه به راهنمايي و رانندگي ندارند و اين تسهيلات به طور متمرکز در سامانه اجرائيات پليس راهور اجرايي شده است.

رييس پليس راهور استان گفت: مالکان وسايل نقليه ميتوانند با ارسال VIN وسايل نقليه در پايان آن به سامانه پيامکي 1101202020 شناسه قبض و پرداخت و مبلغ جريمه خود را دريافت کرده و همانند ساير قبوض از طريق دستگاه هاي خود پرداز و يا اينترنت بانک خود آن را پرداخت کنند.

سرهنگ مرادي افزود: مالکان وسايل نقليه مي توانند از طريق شماره 120 از مبلغ جريمه خود مطلع شوند و يا با مراجعه به مرکز پليس +10 و يا سايت اينترنتي پليس راهور به نشاني www.irrahvar120 نسيت به دريافت صورت وضعيت تخلفات رانندگي خود و پرداخت آن اقدام کنند.

رئيس پليس راهوراستان اضافه کرد: همچنان تسهيلات پرداخت موردي قبوض جرائم رانندگي در سامانه راهور 120 مهيا است و رانندگان مي توانند به صورت يک جا و يا موردي نسبت به پرداخت قبوض جرايم رانندگي اقدام کنند.

سرهنگ مرادي در خصوص امکان اعتراض به جرايم سال 94 گفت: همچنان رانندگان پس از دريافت صورت وضعيت تخلفات رانندگي خود در صورتي که به جرايم ثبت شده اعتراض دارند ميتوانند از طريق پليس +10 و يا هيات هاي رسيدگي به تخلفات رانندگي به جرايم رانندگي خود با ارايه مستندات اعتراض کنند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار