حبیب ستوده نژاد معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی
حبیب ستوده نژاد معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی آذربایجانشرقی در 5 رشته با حضور 2000 نفر در تبریز پایان یافت.
کد خبر: ۳۴۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 10 December 2016
به گزارش تابناک تبریز، حبیب ستوده نژاد معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی آذربایجانشرقی در 5 رشته با حضور 2000 نفر در تبریز پایان یافت.
وی تصریح کرد : جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در 5 رشته‌ اولویت دار در استان آذربایجانشرقی دوچرخه سواری ، والیبال ، تکواندو ، کاراته و شنا به عنوان اولین استان در سطح کشور 16 الی 19 آذر ماه برگزار شد.
معاون امور ورزشی افزود : این جشنواره بخشی از برنامه وزارت ورزش و جوانان در سطح استان‌ها برای نگاهی متفاوت و ویژه در حوزه استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی است که از بین 2000 ورزشکار ثبت نام کننده 114 نفر به عنوان منتخبین این 5 رشته معرفی و در مراسم اختتامیه تجلیل و قدردانی شد.
ستوده نژآد اظهار داشت : هدف اصلی این جشنواره رده سنی زیر ۱۴ سال بود که بیشترین مخاطب در این برنامه آموزش‌وپرورش است.
وی افزود : در حاشیه این جشنواره نیز ، جشنواره استعدادیابی هیات بدمینتون استان نیز با حضور 800 ورزشکار برگزار شد.
ستوده نژاد در پایان از همکاری آموزش و پرورش ، مدیران نواحی 5 گانه آموزش و پرورش تبریز ، روسای هیاتهای ورزشی ، دبیران ورزشی ، روسای ادارات ورزش جوانان شهرستانها ، اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز ، خانواده و اولیاء تقدیر و قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :