در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، مسعود راسخی و علی اصغر علی پور معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از مسئولین و معتمدین شهر اوز، نمایشگاه عروسک های ملل در محل موزه مردم شناسی اوز افتتاح شد.
کد خبر: ۳۴۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 08 December 2016
در آیین افتتاح این نمایشگاه مدیر موزه عروسک های ملل در سخنانی اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از صد عروسک که متعلق به ۵۲ کشور جهان و ۲۵ شهر ایران هستند در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. وی ادامه داد:این  عروسک ها سمبل صلح و دوستی هستند و موزه عروسک های ملل نیز در روز صلح افتتاح شده است.

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان:جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنانی کوتاه پس از شنیدن توضیحات مدیر موزه عروسک های ملل گفت: موزه اصالت و فرهنگ ما را نشان می دهد. جلیل حسنی ضمن تقدیر از مدیرموزه و برگزار کنندگان نمایشگاه و کارگاه ساخت عروسک افزود: امیدواریم این نمایشگاه و کارگاه هایی که برگزار می شود به ارتقای بینش و دانش مردمان منطقه بیانجامد .

گفتنی است در حاشیه این نمایشگاه  همچنین کارگاه آموزشی ساخت عروسک های مادر و کودک، ویژه دانش آموزان دبستان برگزار گردیده است.در این کارگاه آموزشی ساخت عروسک های گیاهان دارویی و ساخت عروسک های چاپ ویژه دانش آموزان پیش دبستانی و ابتدایی راه اندازی شده است که به درک بهتر ادبیات کودکان و گسترش تخیل کودکان کمک می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار