مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از آموزش رفتار سازمانی و آداب برخورد با ارباب رجوع به متصدیان پارکینگ های شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 06 December 2016
تابناک فارس به نقل از شهر فردا: محمد فرخ‌زاده با بیان اینکه آموزش یکی از روش‌های کاهش شکایات و افزایش رضایتمندی شهروندان از عملکرد پارکینگ های سطح شهر است، اظهار داشت: در بررسی های انجام شده از گزارشات مردمی سازمان و سامانه 137 شهرداری، عدم برخورد مناسب با شهروندان یکی از عوامل مهم شکایات مردمی و نارضایتی آنها بوده که امیدواریم با برگزاری دوره های آموزشی مستمر در این خصوص رضایت مراجعه کنندگان را جلب کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو مرحله از آموزش متصدیان پارکینگ های عمومی انجام شده، گفت: یک مرحله این آموزش ها در فروردین ماه سال جاری و مرحله دوم آن در نیمه دوم آبان ماه برگزار شده و مرحله سوم آن نیز قبل از نوروز 96 برگزار خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ادامه داد: پیمانکاران و کارکنان پارکینگ ها در این دوره ها با نحوه صحیح رفتار با مخاطبان و دریافت کنندگان خدمات از شهرداری، آراستگی ظاهری، رعایت اصول و اخلاق حرفه ای شامل اخذ نرخ مصوب پارکینگ ها و ... آشنا شدند.

فرخ‌زاده با بیان اینکه این دوره برای نخستین بار در این سطح در شیراز برگزار می شود، اظهار داشت: آموزش رفتار سازمانی به‌ویژه برای کارکنان زحمتکش پارکینگ ها از مواردی است که استمرار آن می تواند به ارتباط بهتر با شهروندان و مسافران و افزایش خدمات رسانی پارکینگ های عمومی کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم شیراز شهری فرهنگی و بین المللی است و همه رفتارهای ما در زمینه های رانندگی، برخورد با مردم و مسافران در پارکینگ ها، اماکن تاریخی و ... باید در حد و نام شهر شیراز و برازنده سومین حرم اهل بیت (ع) باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار