امدادگران اورژانس سپیدان جان دو کودک خردسال سه و نه ساله را از حادثه آتش سوزی نجات دادند.
کد خبر: ۳۳۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 06 December 2016
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمارگون ؛فرجی مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اورژانس 115 سپیدان  در گفتگو با خبرنگارماگفت :  در پی تماس تلفنی مبنی بر آتش سوزی یک منزل مسکونی در روستای سرتلی شهرستان سپیدان،تیم اورژانس برای امداد رسانی به محل اعزام گردید.

فرجی  افزود : تکنیسین های اورژانس با مراجعه به محل و اطلاع از شدت آتش سوزی،با  شکستن شیشه ساختمان وارد منزل شده و سه مصدوم حادثه که دو تن از آنها کودکان نه و سه ساله بودند را از منزل خارج می کنند .

مسئول مرکز فوریتهای اورژانس 115 در ادامه گفت : حال مصدومان چندان مساعد نبوده که بعد از اقدامات درمانی اولیه ،گرفتن دارو و اکسیژن در آمبولانس به بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان منتقل شدند .

مسئول مرکز فوریتهای اورژانس 115در تشریح این خبر اظهار داشت: عوامل اورژانس پس از دریافت پیام، در قالب  دو تیم عملیاتی در محل حادثه حاضر شدند  وبه محض ورود به محل حادثه مشاهده نمود حریق در یک منزل مسکونی رخ داده و دود بسیار زیادی از ساختمان در حال خارج شدن می باشد و درون ساختمان نیز از دود اشباع گردیده است

فرجی گفت:عوامل اورژانس موفق شدند با فداکاری مثال زدنی دو کودک را که در منزل در محاصره دود و آتش بودند را از مرگ حتمی نجات دهند .

مسئول مرکز فوریتهای اورژانس 115 افزود :در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی و همزمان با دور شدن از محل حادثه مراتب را سریعا از طریق تماس با تلفن115 و125 اطلاع دهید.اطلاع رسانی آنی سهم بسزائی در کاهش خسارات حوادث در بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار