دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه، در پیامی سالروز حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان دانشگاه گلستان تبریک گفت.
کد خبر: ۳۳۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 06 December 2016
 دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه، در پیامی سالروز حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به خصوص دانشجویان دانشگاه گلستان تبریک گفت.

 متن پیام رئیس دانشگاه گلستان به شرح ذیل است:

 16 آذر؛ روز بيداري و بيدارگری، روز امید و عقلانیت و روز استقلال طلبي دانشجو است.

 16 آذر؛ روز بزرگداشت شهدای والامقام این روز و همه شهیدان انقلاب اسلامی است که از جان خود گذشتند.

 این روز نشان از دانشجو محوری نظام و نقش کلیدی دانشجویان در توسعه و پیشرفت ایران عزیزمان دارد.

 دانشجویان عزیزم؛ به یاد داشته باشید در مسیری گام نهاده اید که از یک سو افقهای تازه­ای از دانایی و توانایی را بر روی شما خواهد گشود و از سوی دیگر شما را برای پیمودن راه تعالی انسانی آماده می­کند. هوشیاری، آگاهی، شناخت کامل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در کنار دانش اندوزی و فراگیری علم، لازمه دنیای پرنشاط دانشجویی است.

 همه واقفیم اگر امروز کشور در مسیر توسعه قرار گرفته و توانسته­ایم از تمام موانع به خوبی عبور نماییم محصول تلاش های شما عزیزان در کنار اساتید بزرگوار و همه دلسوزان نظام بوده است.

 اینجانب با کمال افتخار فرا رسیدن روز دانشجو، روز اندیشه های نو، روز ارزش نهادن به جایگاه والای دانش و بینش را به تمامی رهپویان علم و معرفت بویژه دانشجویان عزیز تبریک عرض می نمایم و موفقیت و سربلندی همه شما را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار