فاطمه شیرزاد:
تابناک / فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت با اشاره به 12 آذر روز جهانی معلولان گفت: معابر شهر رشت برای تردد معلولان مناسب نیست.
کد خبر: ۳۳۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۴ 06 December 2016
تابناک / فاطمه شیرزاد، عضو شورای شهر رشت با اشاره به 12 آذر روز جهانی معلولان گفت: معابر شهر رشت برای تردد معلولان مناسب نیست.
 
وی عدم مدیریت یکپارچه شهری را عامل عدم مناسب سازی محیط برای معلولان دانست و گفت: معلولان نیز مانند دیگر شهروندان رشتی باید از همه امکانات برخوردار باشند که مدیریت شهری در خصوص مناسب سازی محیط اقدام کند.
 
شیرزاد خواستار عدم صدور پروانه ساخت و پایان کار برای ساختمان های عمومی و دولتی در صورت رعایت نکردن اصول مناسب سازی طبق قانون جامع حمایت از معلولان شد.
 
وی بر حمایت همه جانبه مسئولان از معلولان و انجمن های حمایت از معلولان تاکید کرد و گفت: 3 درصد سهم اشتغال معلولان در موسسات و سازمان های دولتی بسیار کمرنگ است.
 
شیرزاد با اشاره به تجهیز مدارس شهر به سیستم های گرمایشی اذعان کرد: متاسفانه مدرسه استثنایی کودکان اوتیسم در رشت فاقد وسایل گرمایشی است و در روزهای سرد گذشته کودکان این مدرسه از سرما بر خود لرزیدند.
 
وی خواستار تشکیل تیم نظارت بر مدارس از سوی استاندار شد و گفت: مدارس استثنایی شهر به ویژه مدرسه باغچه بان نیازمند کمک فوری و بازنگری در سیستم های گرمایشی هستند.
 
این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه اوتیسم یک اختلال رفتاری است و هزینه های درمان آن برای خانواده ها مشکل ساز است گفت: متاسفانه این کودکان تحت پوشش بیمه نیستند که باید نمایندگان مجلس در این خصوص اقدامی انجام دهند.
 
وی به حقوق معوقه کارگران شهرداری اشاره و بیان کرد: بسیاری از این کارگران 6 ماه است که فاقد بیمه هستند که شهرداری باید اقدامات لازم را انجام دهد.  
 
شیرزاد در پایان با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت گفت: آسفالت از وظایف ذاتی شهرداری است که متاسفانه در رشت مناسب نیست.
 

منبع: تابناک
برچسب ها: فاطمه شیرزاد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali
|
United States
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
با سلام لطفا به شهردار انزلی هم راجع بع اسفالت معابر گوشزد بشه هر شهرداری میاد اول جداول رو رنگ امیزی میکنند ولی خیابانها از جاده های خاکی بد تره من نمی دونم این بودجه شهرداری چی میشه جمع اوری زباله تو شهر افتضاهه قسمتهایی از شهر رو گند گرفته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار