به مناسبت روز جهانی معلولان، نمایشگاه توانمندی های معلولان جوانرود روز شنبه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گشایش یافت.
کد خبر: ۳۳۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 03 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه آثار هنری، صنایع دستی، بافت لباس محلی و محصولات تولیدی معلولان به نمایش گذاشته شده است.
رییس اداره بهزیستی جوانرود، هدف از برپایی این نمایشگاه را ارج نهادن به توانایی های معلولان در زمینه های مختلف عنوان کرد.
جمال مرادی، با بیان اینکه توانمندسازی معلولان یکی از سیاست های بهزیستی است، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند الگوی مناسبی برای خودباوری معلولان و مددجویان بهزیستی باشد.
وی به طرح پایگاه CBR در جوانرود اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح از سال 89 شروع به کار کرده و فعالیت های خوبی در زمینه آموزش خانواده، آموزش خارج از خانواده، توانمندسازی و اشتغال مددجویان داشته است.
مرادی یادآور شد: تمام تلاش خود را برای رضایتمندی معلولان شهرستان به کار گرفته ایم و می کوشیم تا شرایط مساعدتری را برای داشتن زندگی بهتر معلولان جامعه خود فراهم کنیم.
این نمایشگاه به همت اداره بهزیستی جوانرود و پایگاه CBR مجتمع های شروینه و زلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بر پا شده و به مدت سه روز برای بازدید عموم دایراست. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار