بعد از جلسه شب گذشته هیئت رئیسه فدراسیون والیبال نام ۳ گزینه مورد نظر آن‌ها برای سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران اعلام شد.
کد خبر: ۳۳۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 27 November 2016
به گزارش تابناک یزد، شب گذشته جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال برای تصمم گیری در مورد آینده نیمکت تیم ملی به اتمام رسید و نتیجه نهایی قطع همکاری با رائول لوزانو آرژانتینی شد و 3 گزینه به عنوان اصلی‌ترین به نام‌های آندره آناستازی ایتالیایی، مارسلو مندز آرژانتینی و استویچوف بلغاری شانس‌های تصاحب نیمکت ایران معرفی شدند که تا 10 روز آینده از بین این 3 اسم سرمربی تیم ملی والیبال ایران معرفی می‌شود.

در ادامه معرفی گزینه‌های فدراسیون والیبال برای سرمربیگری تیم ملی:

آندره آناستازی: مربی 56ساله ایتالیایی که در حال حاضر هدایت لوتوس ترفل گدانسک لهستان را برعهده‌ دارد.

آناستازی که خودش همواره یکی از گزینه‌های اصلی برای هدایت والیبال ایران از سوی مسوولان فدراسیون بوده با سابقه درخشانی همچون یک مدال المپیک و 5مدال لیگ جهانی جزو پیشنهادات همیشگی کارشناسان والیبال هم قرار داشته است.

مارسلو مندز: سرمربی آرژانتینی سادا کروزیرو برزیل که پرافتخارترین مربی در باشگاه‌های جهان محسوب می‌شود.

او به همراه تیم شهر بلوهوریزنته برزیل 3 دوره متوالی قهرمانی باشگاه‌های جهان را به دست می‌آورد که آخرین آن به دو ماه پیش بازمی‌گردد.

او با اینکه اصلیتی آرژانتینی دارد اما محبوب برزیلی‌ها است و در این کشور طرفداران زیادی دارد. ضمن اینکه او گزینه هدایت لهستانی‌ها هم محسوب می‌شود.

استویچف: بهترین مربی کشور بلغارستان در سال‌های 2010 تا 2012. رادوستین استویجف که در با حضورش در اکثر باشگاه‌ها توانسته قهرمانی را به مسوولانش هدیه کند و حالا شنیده می‌شود که کشورهای لهستان و روسیه هم او را می‌خواهند.

این مربی 47 ساله حالا تیمی ندارد و حتی چند روز پیش و پس از اخراج کواچ از باشگاه پروجا مذاکره‌ای با مدیرعامل این باشگاه ایتالیایی داشت که البته با سیرچی به توافق نرسید.

 
نسیم آنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار