استاندار آذربایجان شرقی در آیین گرامیداشت روز بسیج(تصاویر)
مراسم بزرگداشت روزتشکیل بسیج امروز پنجم آذر با حضور استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در محل میدان ساعت برگزارگردید.
کد خبر: ۳۳۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 25 November 2016
بسیج اولین نیروی کمکی در حوداث غیر مترقبه است


به گزارش تابناک تبریز،استاندار آذربایجانشرقی با اشاره به اینکه بسیج یک فرهنگ خدمت است و همیشه در کنار مردم بوده است اظهار داشت:بعد از جنگ بسیج بعنوان اولین نیروی کمکی در حوداث غیر مترقبه در کنار مردم بوده است.این مورد در زلزله ی چند سال پیش ارسباران نیز کاملا مشهود بود.

جبارزاده با یادآوری جمله امام راحل در مورد نیروی های مردمی<بسیج مدرسه ی عشق است > اذعان داشت:بسیج بعنوان الگوی مقاومت برای همه کشورهای آزاده است و شهدای حرم نیز بعنوان نمایندگانی از بسیجی ها کشور از مستضعفان جهان دفاع کردند.

وی با تاکید بر نقش مساجد در برهه های حساس انقلاب اضافه کرد:خواستگاه بسبیج و انقلاب اسلامی مساجد است؛این مساجد بودند که نیروهای پاک و انقلابی را تربیت کردند و امروزه نیز بایستی  نقش مساجد را در همه ی عرصه های انقلابی تقویت کرد.
نماینده سابق تبریز اظهار داشت؛آنچه بسیجی را در اذهان همیشه ماندگار کرده معنویت است؛رمز موفقیت شهدا تقوا و ایمان بوده و اگر بخواهیم ادامه دهنده ی راه شهدای گرانقدر باشیم باید تهذیب نفس را سرلوحه خویش قرار دهیم.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه بوی شهدا باید از بسیجیان استشمام شود افزود,آذربایجانی ها بعنوان فاتحان سوسنگرد و عملیات های خیبر ,بدر و الفجر در همه ی عرصه پیشتاز بودند و امروز نیز تحت امر ولایت در همه سرتاسر  ایران و جهان مطیع امر رهبر معظم انقلاب هستیم.
 
بعد از این مراسم بسیجیان در حال رژه و نمایش اقتدار خود هستند. 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
درود بر جبارزاده پير بسيجى لشگر خوبان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :