نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله العظمی موسوی اردبیلی گفت: مجاهدت‌های علمی و عملی ایشان، برگ‌های زرینی است که در کارنامه درخشان آن فقیه مجاهد به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۳۳۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 23 November 2016
به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله العظمی موسوی اردبیلی گفت: مجاهدت‌های علمی و عملی ایشان، برگ‌های زرینی است که در کارنامه درخشان آن فقیه مجاهد به ثبت رسیده است.

در این پیام آمده است: با کمال تأثر و تأسف خبر رحلت عالم گرانقدر آیت الله آقای حاج سید عبد الکریم موسوی اردبیلی (رحمةالله علیه) را دریافت نمودیم. مجاهدت‌های علمی و عملی ایشان در سال‌های پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و خصوصاً تصدی دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران و هدایت مراکز علمی و فرهنگی متعدد همچون کانون توحید و مجموعه مفید، برگ‌های زرینی است که در کارنامه درخشان آن فقیه مجاهد به ثبت رسیده است.

در این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب این ضایعه مؤلمه را به پیشگاه حضرت ولی الله الاعظم (عج) و مقام معظم رهبری و خصوصاً بازماندگان و بیت محترم ایشان تسلیت عرض نموده، علو درجات و حشر با اجداد طاهرینش و صبر و اجر برای بیت مغزی را از خداوند متعال مسئلت دارم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار