با اکثریت مطلق آرا مدیرکل سابق امور روستایی و عشایری استانداری آذربایجان غربی به مدت 4 سال بعنوان رئیس هیات ورزش روستایی آذربایجان غربی انتخاب شد.
کد خبر: ۳۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 10 May 2015

مجمع انتخاباتي هيات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی آذربایجان غربی برگزار شد و عین الله شریف پور سرپرست این هیات برای یکدوره 4 ساله دیگر به عنوان رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی ارومیه انتخاب شد.

به گزارش اروم نیوز،در این مجمع که با حضور همه 15 عضو آن برگزار شد شریف پور با 15 رای توانست اکثریت مطلق آرا را بدست آورد و یکدوره 4 ساله دیگر نیز بعنوان رئیس هیات انتخاب شود.

بغیر از شریف پور، عوض خرم مسلک و محمدکاظم مطلَم نیز برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیات ورزش روستایی ثبت نام کرده بودند که در مجمع استعفای کتبی خود را تحویل رئیس مجمع دادند.

پیش از این نیز شریف پور به مدت 8 سال در دو دوره 4ساله ریاست هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی آذربایجان غربی را برعهده داشت.

غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزش روستایی ریاست مجمع انتخاباتی امروز را برعهده داشت و از نکات قابل ذکر این مجمع غیبت علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی بود که به جای وی کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی وی در مجمع حاضر شده بود.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی دیروز برای حضور در مجمع انتخاباتی هیات ورزش روستایی ارومیه وارد این شهر شده بودند

جعفری را در این سفر، مهدی مستجاب الدعوه دبیر فدراسیون ورزش روستایی همراهی می کند و امروز این دو در انتخابات مجمع ورزش روستایی و عشایری استان شرکت می کنند.

گفتنی است در این مجمع غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون، مهدی مستجاب الدعوه دبیر فدراسیون،مدیرکل ورزش و جوانان استان و16 نفر از اعضای مجمع اعم از نماینده ورزشکاران، نماینده داوران، روسای برخی از شهرستان ها و اصحاب رسانه حضور خواهند داشت.

.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار