دبیر هیئت فوتبال استان قزوین از مصاف فوتبالیست‌های تیم سرخ جامگان آریای قزوین با تیم آریای سپاهان تهران می‌رود.
کد خبر: ۳۳۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 22 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین محمود عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، اظهار کرد: این دیدار در چارچوب هفته هفتم دور رفت رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور صورت می‌گیرد و بازیکنان سرخ جامگان آریای قزوین در تهران به مصاف رقیب خود می‌روند.

وی افزود: تیم سرخ جامگان آریای قزوین که امسال به‌عنوان نماینده استان نخستین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، در دیدارهای قبلی خود تنها یک‌برد و یک تساوی را در کارنامه به ثبت رسانده و درمجموع در دو دیدار مغلوب رقبای خود شده است.

عبدالهی تصریح کرد: تیم فوتبال سرخ جامگان آریای قزوین در این فصل از رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور به‌عنوان نماینده استان حضور دارد و بدون شک نتایج این تیم می‌تواند در انگیزه بیشتر فوتبالیست‌های قزوینی نقش قابل‌توجهی داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که تیم سرخ جامگان آریای قزوین در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ سه باشگاه‌های کشور عملکرد بهتری را از خود برجای بگذارد و نتایج بهتری را به دست آورد.

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین خاطرنشان کرد: تیم فوتبال سرخ جامگان آریای قزوین با ‌به دست آوردن یک پیروزی و یک تساوی و با احتساب دو بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها با کسب 4 امتیاز در جایگاه نهمی رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار