کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش دما در این استان که از روز شنبه هفته جاری آغاز شده، روز جمعه این هفته متوقف شده و دمای روزانه و شبانه در استان به بالای صفر می رسد.
کد خبر: ۳۳۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 21 November 2016
فریدون سنگچولی افزود: بیشینه و کمینه دما در مناطق مختلف خراسان رضوی در روز شنبه هفته آینده تا 10 درجه سلسیوس افزایش می یابد.
وی خاطر نشان کرد: در روزها و شب های پیش رو هوای سرد برای نواحی مختلف خراسان رضوی پیش بینی می شود.
وی گفت: به دنبال روند کاهش دما در مشهد، روز پنجشنبه این هفته بیشینه دما در این شهر به چهار درجه زیر صفر و کمینه دما به 12 درجه زیر صفر می رسد.
سنگچولی افزود: شب گذشته کمینه دما در شهرهای این استان به جز شهرستان مه ولات به زیر صفر رسید و در برخی مناطق تا 9 درجه زیر صفر کاهش یافت.
وی اظهار کرد: کمینه دمای مشهد در شب گذشته به 6 درجه زیر صفر رسید.
وی گفت: بارشهای خفیف باران و برف برای امروز و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در مناطق مختلف خراسان رضوی به ویژه نواحی شمالی این استان پیش بینی می شود.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: وزش باد در استان خراسان رضوی نیز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری سرعت می گیرد.
به گفته وی درگز با دمای 9 درجه زیر صفر و بردسکن با دمای 12 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار