در این مراسم با شکوه، عاشقان ولایت به عزاداری و سینه زنی پرداختندتا ارادت، بندگی و دلدادگی خود را به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام ابراز دارند. مداحان اهل بیت (ع) به یادآوری مصیبت هایی پرداختند که اهل بیت امام حسین(ع) در این چهل روز متحمل شده اند و عزاداران حسینی نیز بر رنج ها و مصایب گذشته بر کاروان کربلا گریستند.
کد خبر: ۳۳۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸ 20 November 2016
همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام با حضور دلباختگان و عاشقان آن حضرت در گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مراسم عزاداری اربعین حسینی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) گچساران برگزار شد و اقشار مختلف مردم با حضور خود در این آیین‌ها، عشق و ارادت خود را نسبت به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام به نمایش گذاشتند.

در این تجمع بزرگ که با نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی جمعی از مداحان اهل بیت علیهم السلام همراه بود حاضران با ندای یا حسین(ع) با ام المصائب حضرت زینب سلام الله علیها همنوا شدند.

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدرنماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از سخنرانان ویژه این آیین معنوی بود که درخصوص فلسفه وجودی اربعین حسینی و عظمت برگزاری پیاده روی بزرگ اربعین به ایراد سخن پرداخت.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار