سردار اشتری در چذابه عنوان کرد:
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: حدود 350 هزار زائر حسینی از مرزهای خوزستان وارد کشور شدند و روند بازگشت همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۳۳۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 20 November 2016
به گزارش تابناک خوزستان، سردار حسین اشتری امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه بازگشت 350 هزار زائر از مرزهای خوزستان به کشورافزود: امیدواریم در کنار خدماتی که نیروی انتظامی استان خوزستان با همکاری مسئولان و مردم ارائه می دهند، بتوانیم پذیرای شایسته ای برای بازگشت زائران از کربلای معلی باشیم.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود 350 هزار نفر از مرز شلمچه و چذابه وارد کشور شده اند و همچنان روند بازگشت زائران بدون مشکل در حال انجام است.

سردار اشتری در ادامه به تمهیدات ویژه ای که برای بازگشت زائران تدارک دیده شده است  اشاره کرد و گفت: کارکنان نیروی انتظامی از جمله ماموران گذرنامه و پلیس راهور آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

وی از زائران خواست چنانچه در پایانه های مرزی و پارکینگ ها با ترافیک مواجه شدند، صبر پیشه کرده و هنگام خستگی از رانندگی پرهیز کنند.

 فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی از پنج ماه قبل اقدامات خود را برای خدمات رسانی به زائران حسینی در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه آغاز کرده است.

وی در ادامه به اقدامات مناسب فرماندهان انتظامی خوزستان و ایلام در برقراری امنیت مرزها اشاره کرد و افزود : به لطف خدا، عنایت امام حسین (ع) و عشق و علاقه مأموران برای خدمت به زائران ،حدود دو میلیون نفر از سه مرز کشور عبور کرده و یک سوم از این افراد به کشور بازگشته اند.

سردار اشتری همچنین از پذیرایی مردم خوزستان و ایلام از زائران حسینی تقدیر کرد و گفت: در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه ، چذابه و ایلام مردم با جان،مال و عشق از زائران حسینی پذیرایی می کنند .

فرمانده نیروی انتظامی به زائران توصیه کرد حین بازگشت از سفر عتبات عالیات چند ساعتی را در موکب ها استراحت کنند، تا با آرامش و بدون حادثه به مقصد بازگردند.

سردار حسین اشتری امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی وارد چذابه شد و به همراه جمعی از فرماندهان انتظامی استان از نقطه صفر مرزی و باجه های خدمت رسان دیدن کرد.

گذرگاه مرزی چذابه یکی از سه کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی در 110 کیلومتری شمال غرب اهواز می باشد.

منبع: تابناک
برچسب ها: چزابه ، سردار اشتری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار