عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم:
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: افرادی که پروانه کسب ندارند، از سوی اتاق اصناف روی آن‌ها نظارتی نیست.
کد خبر: ۳۳۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 19 November 2016
به گزارش تابناک قم، سیدابراهیم صحفی با اشاره به اعتبار پروانه کسب در میان مردم اظهار کرد: به علت اعتبار پروانه بسیاری از افراد برای ضمانت، پروانه کسب را از صاحبان واحدهای صنفی مطالبه کنند، این مسأله موجب آن می‌شود که صاحبان واحدهای صنفی، پروانه کسب خود را در ملاء عام در واحد صنفی قرار ندهند.

وی ادامه داد: طرحی را در دستور کار داریم که تابلویی را در جلوی واحدهای صنفی نصب کنیم و مشخصات پروانه کسب آن واحدها بر روی آن تابلو بنویسیم تا واحدهای صنفی پروانه دار از واحدهای بدون پروانه قابل تمایز باشند و مردم بتوانند به راحتی واحدهای صاحب پروانه را در سطح شهر تشخیص بدهند.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم افزود: شخصی که پروانه کسب دارد، پیش از دریافت این پروانه مراحل متعددی را طی کرده است و برای تائید وضعیتش به مراکزی همچون پلیس اماکن و مرکز بهداشت رفته و برگه عدم سوء سابقه و تائیدیه بهداشت را اخذ است.

صحفی با اشاره واحدهای بدون پروانه کسب در استان قم اظهار کرد: صاحبان اصنافی که در استان پروانه کسب دارند، از هر لحاظ مورد تائید هستند، اما افرادی که پروانه کسب ندارند، از سوی اتاق اصناف روی آن‌ها نظارتی نیست و شاید اصلاً این افراد صلاحیت داشتن واحد صنفی و فعالیت در آن را نداشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار