نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت در بازدید خود از مجتمع درمانی و بهداشتی شهرستان درگز به کوتاهی مدیران استانی در این شهرستان اذعان کرد.
کد خبر: ۳۳۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 19 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، عبدالله حاتمیان اظهار داشت: تعداد پزشکانی که در شهرستان درگز مشغول به کار هستند حدود 7 نفر هستند و این در حالی است که برای جمعیت این شهرستان حداقل 54 نفر باید خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهند.

وی ادامه داد: همچنین در حالیکه در شهرستان‌های با جمعیت بسیار پایین‌تر بیش از 15 آمبولانس وجود دارد، در درگز تنها 7 عدد وجود دارد که وضعیت خدمات‌رسانی آنها به صورتی است که تعداد زیادی از بیمارانی که به شهرهای اطراف برای تکمیل درمان برده می‌شوند در میان راه جان خود را از دست می‌دهند.

نماینده مردم درگز در مجلس با اشاره به بازدید وزیر بهداشت از وضعیت خدمات‌رسانی بخش بهداشت و درمان در این شهرستان، خاطرنشان کرد: ایشان از اوضاع موجود بسیار متأثر شده و به کم‌توجهی مسئولان استانی در رسیدگی به این شهرستان اذعان کرد.

حاتمیان بیان کرد: قول‌های مساعدی برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان در درگز توسط وزیر بهداشت داده شده که از جمله آنها تأمین وسایل آزمایشگاهی و نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان است.

وی تأکید کرد: همچنین ابوطالب صارمی خیر حوزه بهداشت و درمان 500 میلیون تومان تجهیزات تخصصی برای بیماری‌های زنان و زایمان را به بیمارستان این شهرستان اهدا کرد که می‌تواند کمک زیادی به این بخش داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تأکید کرد: در صورتی‌که بتوان وضعیت خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان را در شهرستان درگز بهبود داد، می‌توان از ظرفیت‌های گردشگری سلامت را نیز استفاده کرده و درآمدزایی زیادی را برای مردم ایجاد کند.

حاتمیان  با بیان اینکه روزانه نزدیک به هزار نفر از مرز ترکمنستان وارد شهرستان درگز می‌شوند، خاطرنشان کرد: این موضوع می‌تواند به عنوان یک ظرفیت بی‌نظیر مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: تسنيم
برچسب ها: وزير بهداشت ، درگز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار