معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: 140 میلیون بن کتاب در پنجمین روز نمایشگاه کتاب کرمانشاه و در مجموع پنج روز 640 میلیون تومان بن به فروش رسید.
کد خبر: ۳۳۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷ 19 November 2016

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: 140 میلیون بن کتاب در پنجمین روز نمایشگاه کتاب کرمانشاه و در مجموع پنج روز 640  میلیون تومان بن به فروش رسید.

به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، صدراله بابلی گفت: 140 میلیون بن کتاب در پنجمین روز نمایشگاه کتاب کرمانشاه و در مجموع پنج روز 640  میلیون تومان بن به فروش رسید.

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: سرگرمی‌های جدید مانند تبلت و موبایل‌های پیشرفته و فضای مجازی و اینترنت بیشتر وقت مردم را گرفته است و از طرفی آنها را به زندگی راحت و سهل‌الوصول عادت داده است که خانواده ها می توانند نمایشگاه های کتاب و نشست ها و کارگاه های برگزار شده را فرصت مغتنمی دانسته و کودکان و نوجوانان خود را به سمت کتاب و کتابخوانی سوق دهند.

بابلی در ادامه به میزان استقبال از کتاب‌های کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: امسال در نمایشگاه کتاب شاهد استقبال پرشور کودکان و نوجوانان بودیم که این نشان از همکاری خوب آموزش و پرورش، اساتید، دبیران و معلمین فرهیخته دارد.

گفتنی است، دهمین دوره نمایشگاه کتاب کرمانشاه از 24 آبان کار خود را آغاز کرد و تا 29آبان نیز پذیرای علاقه‌مندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار