تیم آبی‌پوشان اردبیل در هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در مقابل تیم شهرداری ارومیه متوقف شد تا سومین تساوی این تیم در چهار بازی و هفتمین تساوی در ۱۱ بازی فصل رقم بخورد.
کد خبر: ۳۳۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶ 18 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، تیم های فوتبال آبی‌پوشان اردبیل و شهرداری ارومیه جمعه آغازگر هفته یازدهم لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم بودند که این دیدار پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم به تساوی یکی بر یک رسید.

تیم اردبیلی که در سه هفته اخیر از مجموع دیدارهای برگزار شده تنها دو امتیاز کسب کرده بود، در این بازی نیز عادت به تساوی را کنار نگذاشت تا همچنان روی نوار تساوی یا باخت حرکت کرده و امتیازهای ارزشمندی را از دست بدهد.

این تیم در چهار بازی خود در لیگ دسته دوم کشور با بازی امروز خود به سه تساوی و یک شکست خانگی دست یافته و در واقع ۹ امتیاز ارزشمند و حیاتی را از دست داده است.

بازی امروز تیم های آبی پوشان اردبیل و شهرداری ارومیه به عنوان آخرین بازی دو تیم در نیم فصل اول در حالی برگزار شد که تیم ارومیه در بازی های اخیر خود توانسته بود امتیازات خوبی را کسب کرده و به بالای جدول صعود کند.

تیم شهرداری ارومیه که در رده سوم جدول قرار داشت امروز می توانست با برد مقابل تیم آبی پوشان رده دوم جدول را از آن خود کند، در آنسوی میدان نیز تیم آبی پوشان اردبیل می توانست با کسب سه امتیاز این دیدار حداقل تا برگزاری بازی های دیگر تیم های این گروه از رده هشتم به رده پنجم برسد.

با این حال دو تیم در بازی امروز خود محتاط ظاهر شدند و به نظر می رسید در بازی آخر خود در نیم فصل اول به یک امتیاز دیدار قناعت کرده اند تا در روزهای آینده چشم به بازی های نیم فصل دوم بدوزند.

البته تیم شهرداری ارومیه تا دقیقه ۹۳ از تیم آبی پوشان پیش بود اما گل یک امتیازی علی سلیمانی مدافع کهنه کار تیم اردبیل باعث شد تا تیم آب پوشان از سومین شکست این فصل فرار کنند. این گل درحالی به ثمر رسید که تیم اردبیل ۱۰ نفره بازی می کرد.

این دیدار علاوه بر اینکه دو گل داشت یک اخراجی نیز به نام تیم آبی پوشان اردبیل ثبت کرد. در دقیقه ۹۰ بازی مهدی واثق کاپیتان باتجربه تیم اردبیل با خطا روی بازیکن تیم شهرداری ارومیه از زمین مسابقه اخراج شد.

با این تساوی تیم آبی پوشان اردبیل ۱۳ امتیازی شد و از رده هشتم به رده هفتم جدول صعود کرد. البته تیم های پایین جدول هنوز بازی های خود را در هفته یازدهم برگزار نکرده اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار