معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اختصاص ساعت مطالعه آثار شهید مطهری در مدارس خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵ 10 May 2015
طاهره عرفانیان در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره نویسندگان فردا ویژه دانش‌آموزان در سالن اجتماعات تربیت اظهار کرد: آثار شهید مطهری به گونه‌ای نوشته شده که می‌تواند مخاطبان مختلفی در سنین متفاوت داشته باشد.

وی از اختصاص یک زنگ مدرسه، ویژه مطالعه دانش‌آموزان از آثار شهید مطهری در سال تحصیلی آینده خبر داد و تصریح کرد: کتاب‌هایی همچون داستان و راستان می‌تواند علاوه بر کمک به ذهن پویای دانش‌آموزان برای داستان‌نویسی، ابعاد تربیتی مناسبی را برای آنها داشته باشد.

*ارسال 5 هزار اثر به جشنواره نویسندگان فردا

رئیس پنجمین جشنواره نویسندگان فردا نیز با اشاره به اینکه این جشنواره در قالب‌های مختلف شعر، داستان‌نویسی و دلنوشته بوده است افزود: فراخوان این جشنواره از آذر ماه سال گذشته آغاز شد و 5 هزار نفر در خراسان رضوی آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

حسن اطهری‌راد با بیان اینکه 500 اثر در مرحله دوم و 51 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند، اضافه کرد: در سال گذشته نیز با چاپ آثار برگزیدگان این جشنواره در دو عنوان کتاب و ارائه آنها در غرفه ضریح آفتاب (موسسه فرهنگی وابسته آموزش و پرورش) در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، قصد داریم از نویسندگان فردای این کشور حمایت مالی و معنوی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار